تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819910732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرد نانوایی های کشیک استان ایلام در ایام نوروز تامین شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آرد نانوایی های کشیک استان ایلام در ایام نوروز تامین شده است ایلام - ایرنا - مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام از تامین آرد مورد نیاز نانوایی های کشیک این استان در ایام نوروز خبر داد.


کامران سلیمان پور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به سفر مسافران نوروزی، کاروان های راهیان نور و همچنین تفرج کنندگان بومی در این استان، نانوایی هایی در سطح شهرستان های مختلف استان بعنوان کشیک معرفی شده اند.
وی افزود: به منظور تامین نان مورد نیاز شهروندان و پیشگیری از کمبود عرضه نان در سطح شهر تدابیر لازم برای شیفت بندی و کشیک نانوایی ها انجام شده است.
سلیمان پور تاکید کرد: اکنون 12 نانوایی از انواع ریزشی، بربری، ریزشی نیمه حجیم و لواش که سهمیه آرد دولتی دریافت می کنند در سطح شهر ایلام به عنوان کشیک نوروزی معرفی و آرد مورد نیاز در اختیار آنها قرار گرفته است.
وی گفت: به منظور تامین به موقع نان شهروندان نظارت و بازرسی مستمری از سوی این دستگاه و سایر دستگاه های نظارتی بر واحدهای خبازی انجام می گیرد.
به گزارش ایرنا، بیش از 560 نانوایی دارای مجوز در استان ایلام وجود دارد که حدود 20 درصد آنها آزادپز هستند.
7177/9002



08/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن