تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819040933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صاحب نظر آذری: حوادث یمن به ضرر جهان اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: صاحب نظر آذری: حوادث یمن به ضرر جهان اسلام است باکو - ایرنا - مشاور سابق روابط خارجی ریاست جمهوری آذربایجان گفت: بحران یمن به ضرر جهان اسلام است و موجب خون ریزی مردم ستم دیده این کشور می شود.


وفا قلی زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به این که حوادث یمن خطر جدی برای امنیت کشورهای منطقه دارد، افزود: کشورهای اسلامی برای جلوگیری از گسترش این بحران باید هر چه سریع تر گردهم آیند در غیر این صورت پی آمدهای آن برای منطقه غیر قابل پیش بینی است.
وی با تاکید بر این که در بحران یمن نیز حقوق بین المللی همانند مسایل اوکراین و مناقشه قره باغ کوهستانی نادیده گرفته می شود، گفت: وقتی که ابر قدرت ها به دنبال منافع خود هستند، به حقوق بین المللی اصلا توجه نمی شود.
قلی زاده اظهار داشت: مرتبط کردن حوادث یمن به اختلافات مذهبی و تلاش برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان این کشور به نفع بیگانگان بوده چرا که آن ها به پیشرفت و توسعه کشورهای اسلامی علاقه مند نیستند.
وی با اشاره به تاثیر منفی فعالیت گروه تروریستی داعش برای منطقه و نیز برای کشورهای اروپا و تلاش چنین گروه های مجرمی برای گسترش نفوذ خود در یمن گفت، بی ثباتی یک کشور در منطقه برای امنیت و ثبات سایر کشورها نیز خطر آفرین است.
این صاحب نظر جمهوری آذربایجان برای جلوگیری از گسترش بحران یمن تلاش مشترک همه کشورهای اسلامی را ضروری دانست.
خاورم **337**1613



07/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن