تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819207988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه نطنز: عربستان آلت دست کشورهای استکباری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه نطنز: عربستان آلت دست کشورهای استکباری است کاشان– ایرنا- امام جمعه موقت نطنز گفت: حمایت آمریکا و سردمداران اروپایی و برخی کشورهای عربی نشان داد که عربستان آلت دست استکبار است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در خطبه های نمازجمعه نطنز با تاکید بر اینکه همدلی و همزبانی ملت و دولت موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد، افزود: رهبری در این پیام شان چند آرزو برای ملت و دولت داشتند که مهمترین آنها پیشرفت اقتصادی، اقتدار و عزت منطقه ای و بین المللی، جهش های علمی به معنای واقعی، عدالت قضایی و اقتصادی و ایمان و معنویت بود.
وی همچنین به ظرفیت های ملت ایران اشاره کرد و گفت: موضوعی که موجب مضاعف شدن ظرفیت ها می شود، همکاری صمیمانه میان ملت و دولت است.
وی در خصوص حمله نظامی رژیم سعودی به یمن نیز گفت: حمایت آمریکا و سردمداران جنایتکار اروپایی و کشورهای بزدل عربی نشان داد که عربستان آلت دست استکبار است، اما یمن برای عربستان لقمه گلوگیری است.
مجیدی تبار افزود: ملت یمن حق تعیین سرنوشت خود را دارد و دیگران حق ندارند برای آنها تعیین تکلیف کنند، از این رو ما حمایت قاطع خود را از مردم شجاع و مقاوم یمن اعلام کرده و از مسوولان می خواهیم به هر نحو ممکن از این ملت مظلوم دفاع کنند.
* دولتمردان ذره ای از مواضع هسته ای کوتاه نیایند
امام جمعه موقت بادرود نطنز نیز در خطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به مذاکرات هسته ای کشورمان اظهار داشت: این مذاکرات به مرحله حساسی رسیده و باید تیم مذاکره کننده هسته ای ضمن دفاع قاطع از حقوق مسلم ملت ایران، ذره ای از این مواضع عقب نشینی نکند.
حجت الاسلام سعید رجبی به تحولات منطقه ای اشاره کرد و افزود: با توجه به حمله نظامی عربستان به یمن و از سوی دیگر با توجه به مشکلات مردم عراق در مبارزه با گروه تروریستی داعش، مسلمانان باید از دشمن غافل نبوده و بدانند که آنان همیشه در کمین برای ضربه و تضعیف به اسلام هستند.
وی با اشاره به شعار امسال رهبری تصریح کرد: با توجه به اینکه رهبری، امسال را به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کرده اند باید یک اتحاد و وحدت رویه میان آنان برای نیل به آرمان های نظام ایجاد شود.
وی تاکید کرد: ملت ایران همواره به مناسبت های مختلف در صحنه حاضر بوده و به تکلیف و وظیفه خویش به خوبی عمل نموده و امروز وظیفه دولتمردان نظام است که رضایت مندی مردم را فراهم سازند.
7430/6021



07/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن