تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820202338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پناهندگی خبرنگار ایرانی در لوزان تا جزیره گربه ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پناهندگی خبرنگار ایرانی در لوزان تا جزیره گربه ها


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۷ فروردین۱۳۹۴/تصادف وحشتناکی که به خیر گذشت/ توضیح درباره خوش تیپ های فوتبال/جزیره گربه ها/ جای‌خالی‌ دوخبرنگارایرانی‌ در ورزشگاه/ درخواست پناهندگی خبرنگار ایرانی/ نمایش سقراط/ حمله انتحاری جای‌ خالی‌ دو خبرنگارایرانی‌ در ورزشگاه
جای دو خبرنگار ایرانی حاضر در هواپیمای شرکت هوایی جرمن وینگز که قربانی سانحه شدند و قرار بود دیدار ایران و شیلی را پوشش بدهند، با دسته گل پر شد. میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی، خبرنگاران ورزشی خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز که همراه با تیم ملی به اتریش رفته بودند و سپس برای بازی ال کلاسیکو به اسپانیا رفتند، در راه بازگشت به وین دچار سانحه هوایی هواپیمای آلمانی جرمن وینگز شدند.
جای خالی دو خبرنگار ایرانی در ورزشگاه
بیشتر   درخواست پناهندگی خبرنگار ایرانی اعزامی به لوزان سوئیس 
درخواست پناهندگی متقی خبرنگار اعزامی به لوزان سوئیس
توضیحات خبرگزاری ایسکانیوز
با سلام به تمامی اهالی رسانه و عرض شادباش به مناسبت سال نو،
با توجه به اینکه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران نهادی نوپا و در آغاز شروع مجدد فعالیت های خود بوده است، و با وجود عدم وابستگی به سمت و سوی سیاسی همواره بر اصول راستی و درستی بر مشی اعتدال خویش قدم نهاده است، طی چند ماه فعالیت خود، شاهد هجمه ها و بداخلاقی های گوناگون از سوی گروههای مختلف قرار گرفته است. با وجود این ایسکانیوز هرگز در مقام پاسخ گویی به این هجمه ها قرار نگرفته است. با این حال در آخرین اقدام، شخصی که فاقد هرگونه حکم در خبرگزاری بود، پس از حضور در محل مذاکرات با هزینه شخصی، اقداماتی خارج از خط مشی اخلاقی و حرفه ای مجموعه صورت داد که در پی آن، مدیریت ایسکانیوز ضمن اخراج این شخص پیش از سال نو، هرگونه ارتباط با آقای امیرحسین متقی را تکذیب و اقدامات خارج از چارچوب ایشان و شیطنت رسانه ای افراد مغرض را محکوم و حق پاسخ گویی و پیگیری حقوقی را برای خود محفوظ می دارد. بیشتر عکس جالب از یک خبرنگار زن
آماده شدن خبرنگار پرس تی وی در کره برای ارسال گزارش
آماده شدن خبرنگار پرس تی وی
بیشتر توضیح حمید استیلی درباره یک عکس جالب!
به تازگی عکسی قدیمی از چند بازیکن سابق تیم ملی در فضای اجتماعی منتشر شد که بازتاب بسیاری داشت.
عکسی که در زیر می‌بیند به خاطر پوشش لباس بازیکنان سوژه شد. حمید استیلی بازیکن سابق تیم ملی که در این عکس حاضر است، درباره‌اش توضیح می‌ دهد: «عجب عکسی (خنده). چیزی که در این عکس مشاهده می‌کنید یک مشت پیله است. در واقع پیله‌های شلوار‌ها کولاک بود. به اینها می‌ گوئیم شلوار خمره‌ای! آن زمان این لباس‌ ها مد بود. ما هم همزمان با مد پیش می‌رفتیم. پشت مو‌ها هم که تو چشم می‌ زند. این عکس را در سوریه گرفتیم. لباس‌ ها را فدراسیون داده بود و فکر می‌ کردیم خیلی بچه خوش تیپیم!»
توضیح حمید استیلی درباره یک عکس جالب
بیشتر  تصاویر حمله انتحاری به دو کلیسا در پاکستان
انفجارهای انتحاری در بیرون دو کلیسا در لاهور پاکستان، دست‌کم ۱۰ کشته به جای گذاشت. گروه طالبان مسئولیت این انفجارها را به‌عهده گرفته است.
حمله انتحاری در پاکستان
 
انتحاری در پاکستان
بیشتر استقبال وزیر دفاع عربستان از «منصور هادی» در ریاض
عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن دیروز وارد ریاض پایتخت عربستان شد.
منصور هادی با استقبال شاهزاده محمد بن سلمان بن عبدالعزیز وزیر دفاع و رئیس دربار پادشاهی و مشاور ویژه پادشاه این کشور و خالد بن علی الحمیدان رئیس اطلاعات عمومی این کشور به فرودگاه پایگاه هوایی ریاض وارد شد.
استقبال وزیر دفاع عربستان از رئیس جمهور فراری
بیشتر  تصاویر نمایش سقراط
نمایش سقراط به کارگردانی حمیدرضا نعیمی شامگاه پنجشنبه در تالار وحدت به روی صحنه رفت.


تصاویر نمایش سقراط
بیشتر تصادف وحشتناکی که به خیر گذشت
تصادف وحشتناکی که به خیر گذشت
بیشتر خواننده سرشناس از کما خارج شد
«ابراهیم تاتلیسس» خواننده سرشناس ترکیه، پس از به هوش آمدن و انتقال از بخش مراقبت های ویژه به بخش عمومی، به دوستدارانش پیام داد.
تاتلیسس پس از به هوش آمدن در صفحه خود در اینستاگرام این پیغام را منتشر کرد:
«طرفداران عزیز من، همان طور که می دانید عمل جراحی سختی را با دعای شما پشت سر گذاشتم. سلامتی ام در وضع مطلوبی است. پس از عمل جراحی برای حفظ سلامتی ام، چند صباحی را در ریکاوری خواهم بود و از این بابت از شما دور خواهم ماند. اما بدانید که در نزدیک ترین زمان ممکن برای خدمت به وطنم، دولتم و طرفداران عزیزم در میان شما خواهم بود. مرا در دعاهای خودتان فراموش نکنید.»
تاتلیسس که در سال ۲۰۱۱ هدف حمله مسلحانه قرار گرفته بود، چندی پیش به منظور خارج ساختن یکی از استخوان های شکسته شده جمجمه، در امریکا جراحی شد.
خواننده سرشناس از کما خارج شد
بیشتر    جزیره گربه‌ها در ژاپن
در جزیره آوشیمای ژاپن به ازای هر یک نفر شش گربه زندگی می‌کند.
در این جزیره دورافتاده در جنوب ژاپن فقط ۲۲ سکنه و بیش از ۱۲۰ گربه زندگی می‌کنند.
جزیره گربه ها

بیشتر سکنه این جزیره به شهرهای بزرگ ژاپن مهاجرت کرده‌اند و به همین علت این جزیره جمعیت بسیار کمی دارد و آنها هم بازنشستگانی هستند که ترجیح می دهند در آرامش آوشیما زندگی کنند و با ماهیگیری روزگار بگذرانند.
گربه‌ها را نخستین بار ماهیگیران برای مبارزه با موش‌ ها به این جزیره آوردند اما از آنجا که این گربه‌ ها هیچ دشمن و شکارچیِ‌ طبیعی ندارند، بر تعدادشان افزوده شده است.
جزیره گربه ها

در این جزیره از آنجا که همه مردم مسن و بازنشسته اند، نشانی از فعالیت اقتصادی وجود ندارد و تنها فعالیت اقتصادی مربوط به قایق‌هایی است که گردشگران را به این جزیره می‌ آورد.
در آوشیما هیچ امکانات رفاهی برای گردشگران وجود ندارد. رستوران، هتل، مغازه و فروشگاهی در این جزیره وجود ندارد و افرادی که به آنجا می روند هدفشان فقط دیدن گربه‌ هاست. بیشتر


جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن