تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819671925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 23 درصدی جابه جایی خودرو از طریق بنادر غرب هرمزگان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رشد 23 درصدی جابه جایی خودرو از طریق بنادر غرب هرمزگان بندرعباس - ایرنا - مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه از رشد 23 درصدی جابه جایی خودرو از طریق بنادر غرب هرمزگان از ابتدای اجرای طرح نوروزی ساماندهی سفرهای دریایی تا پایان پنجم فروردین ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.


به گزارش ایرنا، اسماعیل مکی زاده روز جمعه اظهار کرد: طی این مدت (از 25 اسفند پارسال) یک هزار و 750 دستگاه خودرو از طریق بنادر لنگه، چارک و آفتاب به مقصد جزیره کیش و برعکس جابه جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 23 درصد رشد داشته است.
وی افزود: در همین مدت جابه جایی 74 هزار نفر از طریق این بنادر انجام شده که نسبت به مدت مشابه پارسال پنج درصد افزایش دارد.
مکی زاده خاطرنشان کرد: در این مدت 890 سفر دریایی (تردد شناور) در مسیرهای بندرلنگه، چارک، آفتاب به کیش و برعکس انجام شده که از رشد 26 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال برخوردار است.
وی تعداد شناورهای مسافری فعال در مسیرهای دریایی غرب هرمزگان در طرح نوروزی 94 را در مجموع بیش از 36 فروند شناور(مسافری، لندینگ کرافت و رو - رو) اعلام کرد.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه گفت: تعداد 25 فروند شناور لندینگ کرافت با ظرفیت یک هزار و 100 دستگاه خودرو در یک سفر نیز جابجایی وسایل نقلیه مسافران نوروزی را بر عهده دارند.
مکی زاده به مسافران نوروزی توصیه کرد: همواره از مسیرها و شناورهای مجاز برای انجام سفرهای دریایی استفاده کنند و سامانه 1550 را برای اعلام شرایط اضطراری به مرکز امداد و نجات دریایی هرمزگان به خاطر داشته باشند.
طرح نوروزی ساماندهی سفرهای دریایی هرمزگان در سه بخش ایمنی مسیرهای تردد، ایمنی بنادر و ایمنی شناورها از 25 اسفند 93 آغاز شده و تا نیمه فروردین ماه امسال ادامه دارد.
2077/7198/6048



07/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن