تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819456221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۷۱ هزار نفر روز در مدارس خراسان جنوبی اسکان داده شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر‌کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: ۷۱ هزار نفر روز در مدارس خراسان جنوبی اسکان داده شدند خبرگزاری پانا : مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از ۲۸ اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین ماه ۷۱ هزار و ۶۱۶ نفر روز مسافر نوروزی اعم از همکاران فرهنگی و غیرفرهنگی در آموزشگاه‌های استان اسکان داده شدند.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۶ فروردين ساعت 09:39

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری  پانا ،عباس لامعی  بیشترین حجم مسافر مربوط به شهرستان‌های طبس، فردوس و بیرجند عنوان کرد و گفت : 14 پایگاه، 154 مدرسه و یک هزار و 127 کلاس درس در استان برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی آماده است.
 
وی  به آمار اسکان نوروزی سال گذشته اشاره کرد و افزود : امسال نسبت به نوروز سال گذشته ستادهای اسکان مسافران با 10 درصد افزایش همراه است.
 
لامعی تعداد اسکان شده‌ها در نوروز سال گذشته را 105 هزار نفر عنوان و بیان کرد: البته بخش زیادی از این مسافران غیر فرهنگی بودند.
وی تاکید کرد: درمانگاه فرهنگیان در بیرجند نیز به صورت شبانه روزی برای مسافران نوروزی دایر است.

 
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: علاوه بر این برای نوروز امسال تعداد 14 ایستگاه صلواتی، 180 باب حمام و 154 نمازخانه در مدارس برای پذیرایی و اسکان مسافران آماده شده است.
 
 
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن