تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803919605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکيد بر سرمايه گذاري هدفمند دولت و بخش خصوصي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ فروردين ۱۳۹۴ (۱۲:۴۱ب.ظ)
رئيس اتاق بازرگاني ايران مطرح کرد: تاکيد بر سرمايه گذاري هدفمند دولت و بخش خصوصي موج - رئيس اتاق بازرگاني ايران گفت: حرکت و برنامه ريزي مشترک بين دولت و بخش خصوصي در راستاي برنامه هاي تعيين شده به عنوان يک محور اساسي و حلقه مفقود در اقتصاد است که حتي يکبار هم مورد توجه جدي، قرار گرفته نشده است.
غلامحسين شافعي رئيس اتاق بازرگاني ايران درخصوص شعار رهبري و لزوم التزام به رعايت اين شعار توسط دولت و مردم به خبرنگار خبرگزاري موج اظهارکرد: هرساله رهبرمعظم انقلاب، شعارهاي اقتصادي که برخوردار از غناي بالايي از اصول کارشناسي است را به عنوان شعار سال انتخاب مي کنند و اين مورد حاکي از ديد بالاي اقتصادي ايشان است.
وي ادامه داد: اگر دولت و مردم درصدي براي تحقق فرمايشات معظم له تلاش مي کردند ديگر نيازي به تکرار شعارهاي اقتصادي نبود و امروز وضعيت متفاوتي را نسبت به گذشته اقتصادي کشور تجربه مي کرديم.
رئيس پارلمان بخش خصوصي با انتقاد از عملي نشدن شعارهاي اقتصادي تصريح کرد: توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري مسئله کاملا مهمي است، متاسفانه زماني که به اين تاکيدات عملي نمي شود، نتيجه آن مي شود که در تاثير حرف به عمل نمي توانيم توفيق چنداني کسب کنيم.
شافعي تاکيد کرد: در سال جاري رهبري علاوه بر اينکه تنگناهاي اصولي مسائل اصلي اقتصادي را به خوبي شناسايي و اشاره کردند، به يک موضوع پراهميت ديگر نيز که حائز اولويت بالايي است تاکيد داشتند که آن کمبود توجه ما به مسائل اقتصادي و هدفمند نبودن رفتار ما در سرمايه گذاري ها است.
وي افزود: زماني که رفتار ما هدفمند نباشد و براي سرمايه گذاري ها برنامه اي نداشته باشيم هيچ اتفاق تازه اي در کشور رخ نمي دهد و با وجود تمامي وعده و حرف هايي که زده مي شود، تلاش هاي ما تنها در حد همان حرف باقي مي ماند زيرا طراحي استراتژيکي براي آينده اقتصاد نداريم.
وي ادامه داد: اگر قرار باشد همانند گذشته بر منوال همان طراحي ها، آينده را ترسيم کنيم، هيچ تغييري اصولي را در مراحل اقتصادي نمي توانيم شاهد باشيم که اين مسئله مهمي بود که رهبر انقلاب نيز متذکر شدند.
شافعي با اشاره به نياز کشور به برنامه ريزي و هدف گذاري تصريح کرد: حرکت و برنامه ريزي در راستاي برنامه هاي تعيين شده به عنوان يک محور اساسي در اقتصاد است که حتي به عنوان يکبار هم که شده توجه جدي را به عملياتي شدن آن، داشته باشيم.
رئيس اتاق بازرگاني ايران به موضوع دوم فرمايشات رهبري اشاره داشت و گفت: هم نوايي و همکاري دولت مردان با مردم و بالعکس جزو نيازهاي اساسي اقتصاد امروز ماست که کمتر دولت مردان به اين موضوع توجه دارند.
وي تاکيد کرد: زماني مي توانيم که در مسائل اقتصادي به يک نتيجه مطلوب دست يابيم که در اين ارتباط دولت و بخش خصوصي مکمل يکديگر باشند اما تاکنون اين اتفاق را در کشور شاهد نبوده ايم؛ دولت و بخش خصوصي به عنوان بازوي اقتصاد بايد مکمل يکديگر در مسائل اقتصادي باشند تا در نهايت نتيجه گيري مطلوبي را داشته باشيم.
شافعي درخصوص اين تعامل و ارتباط دولت و مردم نيز اشاره اي داشت و خاطرنشان کرد: دولت و بخش خصوصي در اهداف و برنامه ها مشترک هستند اما در مسير حرکت و روش هاي حرکت به سوي هدف ممکن است نظرات مختلفي را داشته باشند که دولت بايد در بُعد حاکميتي مردم را براي رسيدن به اهداف اقتصادي ياري دهد.
شافعي در پايان گفت: اميدورايم که همه ما در مسائل اقتصادي شعار رهبر را سرلوحه فعاليت هاي سال94 خود قرار دهيم که دولت و بخش خصوصي خود را مکمل يکديگر براي دست يافتن به اقتصاد بهتر بدانند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن