تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803223981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصويب تسهيلات ۳۰ ميليوني مسکن‌مهر اقدامي مقدس بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ فروردين ۱۳۹۴ (۱۲:۴۱ب.ظ)
مديرعامل شرکت عمران شهرهاي جديد: تصويب تسهيلات ۳۰ ميليوني مسکن‌مهر اقدامي مقدس بود موج - مديرعامل شرکت عمران شهرهاي جديد اقدام شوراي پول و اعتبار در تصويب تسهيلات ۳۰ ميليوني مسکن مهر را مقدس دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن نريمان، مديرعامل شرکت عمران شهرهاي جديد، با بيان اينکه اقدام شوراي پول و اعتبار در افزايش تسهيلات مسکن مهر از ۲۵ به ۳۰ ميليون تومان مقدس است تاکيد کرد: اين اقدام به نفع طبقه متوسط جامعه بود، تاکنون نيز بين پنج تا ۶ هزار ميليارد تومان از محل اقساط مردمي براي تسهيلات ۲۵ ميليون توماني به بانک بازگردانده شده است.
وي در خصوص پيگيري‌ها براي حل مشکلات مردمي در زمينه مسکن مهر اظهار کرد: يکي از مسائلي که سياست وزارت راه و شهرسازي هم به شمار مي‌آيد، اين است که ما به صورت ناظر براي حل مشکلات وارد عمل مي‌شويم نه به عنوان طرف قرارداد، زيرا در واقع ما مسووليت مستقيم بر طرف کردن اين مشکلات را نداريم.
مديرعامل شرکت عمران شهرهاي جديد ادامه داد: مردم بايد سعي کنند در وهله اول مشکلات‌شان را با برگزاري جلسات برطرف کنند، اما در صورتي که با پيمانکار مشکل لاينحل داشتند، مسوول مربوطه فراخوانده مي‌شود و اگر لازم باشد، پيگيري قضايي انجام خواهد شد. از آن‌جايي که اعتباري براي واحدهاي تحويل شده اختصاص نيافته اگر ساختماني با مشکل مواجه شود براي برطرف شدن آن لازم است بر اساس قوانين جاري کشور عمل شود، بايد متذکر شوم که آغاز ساخت‌وساز اغلب اين ساختمان‌ها مربوط به پيش از روي کارآمدن دولت تدبير و اميد است و ما در اين دولت نسبت به تکميل واحدها اقدام کرديم.
نريمان همچنين درباره تکميل خدمات زيربنايي و روبنايي مسکن مهر گفت: در شهرهاي جديد افرادي که تعرفه پرداخت کرده‌اند بايد انشعابات را دريافت کنند، مسوولان وزارت نيرو هم تاکيد دارند که براي تکميل انشعابات نياز به امکاناتي دارند که بايد در شهرهاي جديد تامين شود. ،با توجه به شتابزدگي و بي‌برنامگي که در طرح‌هاي زيربنايي و روبنايي مسکن مهر شاهديم، تصميم گرفتيم با مجوزهايي که از وزير راه و شهرسازي دريافت کرديم به اين موضوع ورود کنيم و از محل تهاتر و فروش زمين‌هايي که در اختيار داريم و همچنين مشارکت با پيمانکاران در خدمات فرهنگي، رفاهي، ورزشي اين خدمات را براي مردم آماده کنيم.
وي تاکيد کرد: متولي مسکن مهر فقط وزارت راه و شهرسازي نيست، بلکه در يک معني عام و کامل دولت و وزارتخانه‌هاي ذيربط به ويژه وزارت نيرو متولي اين موضوع هستند، در سال ۹۴ تلاش مي‌کنيم طرح‌هاي زيربنايي و روبنايي هم به نتايج مثبتي برسد.
به گفته مديرعامل شرکت عمران شهرهاي جديد، اکثر واحدهاي مسکن مهر شهرهاي جديد در سال ۹۴ و بخشي کمي هم در سال ۹۵ تکميل خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن