تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819496944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري ۵ نمايشگاه فرهنگي ويژه نوروز در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ فروردين ۱۳۹۴ (۱۰:۱۹ق.ظ)
معاون سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم: برگزاري ۵ نمايشگاه فرهنگي ويژه نوروز در قم موج - معاون سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم گفت: در نوروز ۵ نمايشگاه فرهنگي ويژه نوروز در بوستان هاي قم داير شده است.
به گزارش خبر گزاري موج از قم، معاون سازمان فرهنگي شهرداري قم با اشاره به برپايي نمايشگاه‌هاي فرهنگي در ۴ بوستان قم و يكي از درب‌هاي مسجد مقدس جمكران بيان كرد: نمايشگاه‌هاي فرهنگي در بوستان‌هاي مهدي، بنيادي، هاشمي و فدك براي بازديد زائران و مجاوران كريمه اهل بيت (ع) در ايام نوروز داير شده است.
وي تصريح كرد: در اين نمايشگاه‌ها محتواي مناسب فرهنگي در نظر گرفته شده است و خدمات گوناگوني ويژه جوانان و نوجوانان ارائه مي‌شود.
رسول موسوي نژاديان ادامه داد: در اين نمايشگاه‌ها مضامين فرهنگي مانند ايثار و شهادت در نظر گرفته شده و همچنين خدمات مشاوره‌اي نيز صورت مي‌گيرد.
وي اضافه كرد: علاوه بر توزيع بسته‌هاي آموزشي به علاقمندان هداياي ويژه‌اي مانند سيم كارت همراه اول، بيمه ملت، بسته آموزش فرهنگ شهروندي ارائه مي شود.
موسوي نژاديان تصريح كرد: ارائه خدمات فرهنگي در نمايشگاه ها به صورت نامحدود صورت مي‌گيرد و همچنين مسابقات جذاب و مناسب ويژه سالمندان، بزرگسالان و كودكان و نوجوانان نيز در اين غرفه‌ها برگزار مي‌شود.
وي عنوان كرد: ۲۰ هزار بسته هديه براي مسافران نوروزي در نظر گرفته شده است و در صورتي كه در ميانه تعطيلات با كمبود مواجه شديم نسبت به تهيه مجدد آن اقدام مي شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن