تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819601071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: بسترهای لازم برای توسعه بیجار در سال گذشته فراهم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: بسترهای لازم برای توسعه بیجار در سال گذشته فراهم شد سنندج - ایرنا- نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: بسترهای لازم توسعه ای شهرستان بیجار در سال 93 فراهم گردید و امسال توسعه این شهرستان باید تسریع یابد و نمود پیدا کند.


سید محمد بیاتیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بسترهای توسعه در دو سال اخیر فراهم شده است و انتظار می رود، مدیران شهرستان، خود را با سرعت مورد نظر هماهنگ کنند.
وی با اشاره به اینکه لازم است عقب ماندگی این شهرستان رفع شود، اظهار کرد: توسعه شهرستان بیجار با تعامل و همفکری با افراد صاحب نظر در سطوح مختلف جامعه و بهره گیری از نظر منتقدانه رسانه ها تحقق خواهد یافت که رهنمود سالانه رهبر معظم انقلاب در آغاز سال در این خصوص می تواند راهگشا باشد.
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعارهمدلی و همزبانی با دولت، افزود: بهترین تعبیر را مقام معظم رهبری دراین خصوص بیان فرمودند، این حمایت و جلب همکاری مردم می تواند برای مدیران دولت، استان و شهرستان بهترین موفقیت ها را به همراه داشته باشد.
به گفته بیاتیان، شعار و سرمشق سالانه که توسط مقام معظم رهبری تهیه می شود دارای ابعاد مختلف و زوایای حساسی است ومدیران باید با همفکری، تلاش و تعامل با صاحب نظران، پشتیبانی مردمی لازم را برای اجرای برنامه های اقتصادی، اجتماعی، مذهبی، سیاسی و توسعه ای شهرستان فراهم کنند.
وی با بیان اینکه ما در زمینه زیرساخت های توسعه شهرستان اندر خم یک کوچه هستیم، تاکید کرد: با همکاری مردم می توانیم برنامه اقتصاد مقاومتی را با استفاده از توان های بومی، منابع انسانی و سرمایه های مالی مردم پیش ببریم.
مهندس بیاتیان از مدیران شهرستان خواست برای سال 94 حتما برنامه های خود را با محوریت مردم و فرمایش آغاز سال مقام معظم رهبری تهیه کنند و ادامه داد: مردم باید به طریق شایسته ای در فعالیت های حوزه های مختلف در شهرستان شراکت داده شوند تا زمینه های تحقق فرمایش رهبری نیز فراهم شده باشد.
عضو هیات رییسه کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آب و راه از جمله مشکلات عمده روستاهای این شهرستان است، خاطرنشان کرد: دربحث آب، تلاش ها و برنامه ها باید سرعت بیشتری بگیرد و حرکت فعلی با صرف توجه انحصاری به حفر چاه راهگشا نیست.
وی افزود: مردم از دولت یازدهم انتظار دارند در سطح توجه به بعضی مناطق دیگر کشور، به زیرساخت های آبی این شهرستان و حتی استان توجه کند و این امر باید به سرعت در دست اقدام قرار گیرد زیرا وقتی مردم مهاجرت کنند، برگشت آنها بسیار سخت و نا ممکن می گردد.
بیاتیان در رابطه با وضعیت برنامه های فرهنگی، تبلیغی و جذب گردشگر در شهرستان بیجار گفت: کار باید در دراز مدت در دست اقدام قرارگیرد، برنامه ریزی در یکی دو ماه آخر سال برای گذر از موقعیت پیش آمده، راهگشا و پیش برنده نیست.
شهرستان بیجار در شرق استان کردستان واقع شده است. ک/3
7350/6108



05/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن