تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819255868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاشت حلزون برای بیش از هزار کودک/ سازمان بهزیستی هیچ فرد پشت نوبتی برای کاشت حلزون ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سخنگویی خبر داد:
کاشت حلزون برای بیش از هزار کودک/ سازمان بهزیستی هیچ فرد پشت نوبتی برای کاشت حلزون ندارد
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: در سال 93 هزار و 666 نفر از خدمات کاشت حلزون برخوردار شده اند و این سازمان هیچ فرد پشت نوبتی در این راستا ندارد.
یحیی سخنگویی  معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کاشت حلزون برای بیش از هزار کودک، گفت: سازمان بهزیستی کشور کودکان ناشنوایان که نیازمند به کاشت حلزون هستند را بعد از ارزیابی و تشخیص کم شنوایی به مراکز  دولتی و غیر دولتی ارجاع می دهد.


وی ادامه داد: مداخلات تخصصی توانبخشی در تامین وسیله کمک شنوایی نظیر سمعک و آموزشهای لازم به خانواده و کودک ناشنوا از جمله اقداماتی است که درمراکز ارائه می شود.


وی تصریح کرد: تعدادی از این کودکان دچار کم شنوایی بسیار عمیق هستند ووسیله کمک شنوایی مانند سمعک برای آنان قابل استفاده نمی باشد که این امر می تواند در رشد زبان و گفتار آنها  تاثیر گذار باشد.


سخنگویی افزود: با کاشت حلزون وقرار دادن پروتز خاص در حلزون گوش، فرد تحت عمل جراحی قرار می گیرد و توانبخشی بعد از آن در محدوده سنی 3 سال می تواند موجب رشد گفتار و زبان کودک شود.


معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی کشور در حال حاضر هیچ فرد پشت نوبتی را برای کاشت حلزون ندارد خاطر نشان کرد: در این خصوص در سال 93 یک هزار و 666 کودک از سازمان بهزیستی خدمات گرفته اند.


انتهای پیام/





اخبار مرتبط

واگذاری پرونده‌ معلولان به بخش غیر دولتی
اجرای طرح ملی حمایت معیشتی از خانواده‌های نیازمند برای نخستین بار در کشور
اعطا کمک هزینه تحصیلی به بیش از 9 هزار دانش‌آموز معلول




۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن