تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812900232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمانو: ایران باید پروتکل الحاقی را اجرا کند/در صورت توافق با 1+5 ایران آمادگی اجرای پروتکل الحاقی را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



آمانو: ایران باید پروتکل الحاقی را اجرا کند/در صورت توافق با 1+5 ایران آمادگی اجرای پروتکل الحاقی را دارد
یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، می‌گوید برای اطمینان یافتن از صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های اتمی ایران، این کشور باید پروتکل الحاقی را اجرا و ابهامات در مورد اقداماتی که ممکن است در گذشته انجام داده باشد را رفع کند.
روز نو : یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، می‌گوید برای اطمینان یافتن از صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های اتمی ایران، این کشور باید پروتکل الحاقی را اجرا و ابهامات در مورد اقداماتی که ممکن است در گذشته انجام داده باشد را رفع کند.
به گزارش روزنو، آمانو در گفت و گو با شبکه تلویزیونی پی‌بی‌اس گفت: "در صورت اجرای این پروتکل، آژانس می تواند به تأسیسات اعلام نشده ایران دسترسی پیدا کند و درخواست بازرسی های فوری بدهد که این برای شناسایی اقدامات اعلام نشده [احتمالی] مفید است."
او با حیاتی دانستن اجرای پروتکل الحاقی برای اطمینان از صلح آمیز بودن فعالیت های اتمی ایران افزود: "در غیر این صورت ما فقط می توانیم بگوییم که فعالیت های اعلام شده ایران صلح آمیز است، اما نمی توانیم بگوییم که آیا هدف همه اقدامات اتمی ایران صلح آمیز است یا نه".
آمانو یادآور شد که ایران در گذشته پروتکل الحاقی را امضا و مدتی آن را اجرا کرد، اما پس از بروز اختلاف میان این کشور و قدرت های غربی، اجرای پروتکل متوقف شد.
دبیرکل آژانس گفت که مقامات ایران نشانه هایی بروز داده اند مبنی بر اینکه اگر با گروه ۱+۵ به توافق جامع دست یابند، آمادگی اجرای پروتکل الحاقی را دارند.
 




تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن