تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819894511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزیع 26 هزار کیلو گرم حلیم به مناسبت شهادت حضرت زهرا(ع) در شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: توزیع 26 هزار کیلو گرم حلیم به مناسبت شهادت حضرت زهرا(ع) در شیراز خبرگزاری پانا:رییس مجمع عاشوراییان فاطمی شهر شیراز گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) 26 هزار کیلو گرم حلیم صلواتی در شیراز طبخ و توزیع شد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۴ فروردين ساعت 10:41

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سید ابراهیم مولودی  بیان کرد: طبخ این نذری که بامشارکت عموم مردم ولایت مدار و دوستدار اهلبیت(ع) در شیراز بود از عصر روز دوشنبه آغاز و توزیع آن از ساعت چهار بامداد روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) انجام شد.

رییس مجمع عاشوراییان فاطمی  شیراز اظهارداشت: این حلیم در بین بیش از شش هزار خانوار از مردم، زائران و مسافران نوروزی استان فارس و شهر شیراز توزیع شد.

مولودی اضافه کرد: مواد اولیه این نذری از جمله گندم و گوشت گوسفند توسط خیران و نیکوکاران شهر شیراز تامین شده است.

وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی های انجام شده این حرکت ولایی مردم شهرک های غرب شیراز در سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

رییس مجمع عاشوراییان فاطمی شهر شیراز با بیان اینکه در حاشیه طبخ این نذری ایستگاه های صلواتی پذیرای عموم مردم فاطمی و عاشق اهل بیت(ع) بود عنوان داشت: استقبال و حضور مردم در محل طبخ و پای دیگ های نذری نشان از عشق و ارادت به ساحت مقدس حضرت فاطمه (س) است که صحنه های ارزشمندی را رقم زده است.

سال گذشته نیز توسط مجمع عاشوراییان فاطمی شیراز در دهه فاطمیه دوم و در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع) 14 تن حلیم در شهرک گلستان شیراز، طبخ توزیع شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن