تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819656715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لایق: یزدانی به جام جهانی می‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
لایق: یزدانی به جام جهانی می‌رسد




رضا لایق: یزدانی در حین تمرینات مرور فن دچار مصدومیت شد و هرچند هنوز نیز کمی می‌لنگد اما بهتر شده و باید کمی استراحت کند.





خبرگزاری تسنیم: رضا لایق در خصوص مصدومیت حسن یزدانی در آخرین تمرین تیم ملی کشورمان اظهار داشت: یزدانی در حین تمرینات مرور فن دچار مصدومیت شد و هرچند هنوز نیز کمی می‌لنگد اما بهتر شده و باید کمی استراحت کند.

وی افزود: او نیز همراه با سایر آزادکاران از فردا در اردو حاضر خواهد شد و قرار کار فیزیوتراپی را روی پای وی انجام دهیم. امیدواریم او با فیزیوتراپی خوب شود. به اعتقاد دکتر تیم وضعیت او چندان حاد نیست.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه در وزن 70 کیلوگرم تنها یک ملی‌پوش در جام جهانی کشتی آزاد روی تشک خواهد رفت Hیا مصدومیت یزدانی شما را نگران نکرده است، عنوان کرد: درست است که مصدومیت یزدانی خطرناک بوده اما در شرایط کنونی چاره‌ای نیست و یزدانی نیز بی‌تردید به مسابقات خواهد رسید.

لایق در ارتباط با آغاز اردوها و شرایط سایر آزادکاران کشورمان نیز خاطرنشان کرد: اردوها از فردا آغاز می‌شود و شرایط تمامی آزادکاران مناسب است. امیدواریم بتوانیم با کمک خدا و دعای مردم بار دیگر روی سکوی قهرمانی بایستیم.






تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن