تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819284975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطره دادن،بهانه ‌سرقت به عنف مامور قلابي اداره بهداشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ فروردين ۱۳۹۴ (۱۷:۱۸ب.ظ)
قطره دادن،بهانه ‌سرقت به عنف مامور قلابي اداره بهداشت موج - جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان کرمان صبح امروز از دستگيري ماموران قلابي اداره بهداشت که به بهانه قطره دادن کودکان اقدام به سرقت طلاجات مي کردند توسط کلانتري 21 خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ ماشاالله کشاورزي گفت: در پي مراجعه حضوري فردي به کلانتري 21 شهر کرمان و اعلام شکايت مبني بر اينکه از سوي دو نفر سارق به عنف مورد حمله قرار گرفته و يک دستگاه خودرو ال90 و تمامي اموالش به سرقت رفته بررسي موضوع در دستور کار ماموران تخصصي کلانتري21 قرار گرفت .
وي افزود :ماموران تخصصي کلانتري با يک دستور کار مشخص و مدون به صورت مشترک عمليات شناسايي متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.
کشاورزي گفت:در تحقيقات ماموران انتظامي مشخص شد يک نفر زن به همراه چهار نفر مرد با خودرو ال 90 مسروقه در سطح شهر کرمان در پوشش ماموران بهداشت اقدام به سرقت بعنف طلاجات از منازل افاغنه مي کنند.
وي با بيان اينكه ماموران با بررسي گفته هاي شاکيان و مالباختگان و تجسس در نحوه انجام سرقت ها به سرنخ هاي دست يافتند كه منجر به شناسائي يك متهم سابقه دار شد، اظهار داشت: اين متهم با هماهنگي مقام قضايي در يک عمليات هوشمندانه و ويژه دستگير و به منظور بازجوئي به كلانتري 21 منتقل گرديد.
سرهنگ "کشاورزي" تصرح كرد: متهم در تحقيقات اوليه ماموران منکر هرگونه سرقت بود اما در نهايت با بازجوئي هاي انجام گرفته و مواجه حضوري با شاکيان لب به اعتراف گشوده و به يک فقره سرقت خودرو، 6 فقره سرقت طلاجات از منازل افاغنه، و سرقت8 فقره سرقت احشام معترف شد و اذعان داشت که به همراه يک زن و چهار نفر مرد از همدستانش با تشکيل باند سرقت درچندين مرحله با پوشش مامور اداره بهداشت به بهانه قطر دادن وارد منازل افاغنه شده و با بستن دست و پاي آنها اقدام به سرقت طلاجات و اموال آنها مي کردند.
وي اظهار داشت در جريان بررسي اين سرقت ها ماموران با اقدامات اطلاعاتي، 4 نفر از همدستان وي را نيز شناسائي و در دو عمليات جداگانه آنان را دستگير كردند.
جانشين فرمانده انتظامي شهرستان كرمان گفت: در بازرسي از منزل سارقان دستگير شده مقدار زيادي طلاجات و وسايل منزل كشف و ضبط گرديد.
"کشاورز" در پايان گفت پنج سارقان دستگير شده به همراه يك نفر مالخر پس از سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي، و كليه اموال مكشوفه تحويل مالباختگان گرديد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن