تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798748993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیرخارجه انگلیس:پیشرفتی مهم در مذاکرات هسته ای با ایران در زمینه های اصلی به دست آمده است/مذاکرات هسته ای ایران در نقطه مهم و حساسی قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



وزیرخارجه انگلیس:پیشرفتی مهم در مذاکرات هسته ای با ایران در زمینه های اصلی به دست آمده است/مذاکرات هسته ای ایران در نقطه مهم و حساسی قرار دارد
فیلیپ هاموند وزیر امور خارجه انگلیس شامگاه شنبه با اشاره به برگزاری نشستی در ارتباط با مذاکرات هسته ای گروه 1+5 با ایران؛ در لندن ؛ گفت: " این مذاکرات در نقطه مهم و حساسی" قرار دارد.
روز نو :  فیلیپ هاموند وزیر امور خارجه انگلیس با اشاره به برگزاری نشستی در ارتباط با مذاکرات هسته ای گروه 1+5 با ایران؛ در لندن ؛ گفت: " این مذاکرات در نقطه مهم و حساسی" قرار دارد.
به گزارش روزنو، فیلیپ هاموند، در پیامی در توئیتر خود بدون اشاره به جزییات این نشست نوشت : امروز در لندن میزبان جلسه مهم و سازنده ای درباره مذاکرات هسته ای ایران بودم. مذاکرات در مرحله مهم و حساسی قرار دارد.


جان کری، وزیر خارجه آمریکا روز شنبه و در پایان دوره ای از گفت وگوهای فشرده با ایران گفت که قدرت های جهانی در گفت وگوها با ایران مواضع مشترکی دارند. او از لوزان عازم لندن است تا با همتایان اروپایی خود درباره توافق هسته ای احتمالی با ایران تبادل نظر کند.


وزیر امور خارجه انگلیس همچنین شامگاه شنبه پس از نشست با وزیران امور خارجه آمریکا ، فرانسه و آلمان اعلام کرد این اتفاق نظر وجود دارد که «پیشرفتی مهم» در مذاکرات هسته ای با ایران در زمینه های اصلی به دست آمده است. 


هاموند با قرائت بیانیه ای مشترک پس از مذاکرات در لندن؛ گفت :« توافق کردیم که پیشرفت بزرگی در زمینه های اصلی به دست آمده است با وجود اینکه هنوز مسائل مهمی وجود دارد که تا این لحظه هیچ توافقی در خصوص آنها به دست نیامده است.» 


جان کری وزیر امور خارجه آمریکا نیز در همین ارتباط در صفحه توئتیری خود نوشته بود: در لندن دیدار سازنده ای در زمینه مذاکرات هسته ای ایران داشتیم. طرفین بر لزوم دستیابی به توافقی خوب و نه هر توافقی اتفاق نظر دارند.


در همبن حال خبرگزاری رویترز نیز گزارش کرد، جان کری وزیر امورخارجه آمریکا روز شنبه از لوزان سوییس راهی لندن شد تا با همتایان خود در تروئیکای اروپایی (وزیران امور خارجه انگلیس، آلمان و فرانسه) و همچنین فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجه اتحادیه اروپا نشستی داشته باشد.


فلیپ هاموند وزیر امورخارجه انگلیس پس از این نشست در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتایان خود در لندن گفت: همگی متفقیم که پیشرفت خوبی در عرصه های اساسی (در مذاکرات با ایران)حاصل شده است.


وی افزود: همچنان مسایل مهم دیگری وجود دارد که تا کنون درباره آنها توافقی صورت نگرفته است.


وی تصریح کرد: اکنون زمان آن رسیده که ایران تصمیم های دشواری را اتخاذ کند.


این اظهارات هاموند درباره تصمیم دشوار تکرار سخن جان کری وزیر امور خارجه آمریکا - بدون اشاره به ایران- پیش از ترک سوییس بود که گفت: مذاکرات هسته ای با ایران واقعا پیشرفت کرده و اکنون زمان تصمیم گیری دشوار برای دستیابی به یک پیمان اصولی فرارسیده است.


به گزارش خبرگزاری های فرانسه و رویترز از لوزان سوییس، کری پیش از ترک سوییس به مقصد لندن برای مذاکره با همتایان آلمانی، فرانسوی و انگلیسی خود، افزود: ما شتاب نمی کنیم، اما درک می کنیم که اکنون تصمیم های اساسی باید گرفته شود که با گذشت زمان آسان نخواهند شد. 


وی در این حال تاکید کرد، برای دستیابی به توافق بد با ایران شتاب نخواهد کرد.


کری گفت: ما هنوز به خط پایان نرسیده ایم. اما شک نداشته باشید که ما فرصت تلاش برای دستیابی به این هدف را داریم که به اراده سیاسی و گرفتن تصمیم دشوار بستگی دارد و همه باید در روزهای پیش رو خردمندانه انتخاب کنیم.


حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران روز شنبه پس از دیدار نوروزی از مرکز توانبخشی جانبازان امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در مذاکرات گام هایی به پیش گذاشته شد، افزود: در این دور از مذاکرات در برخی از موارد که اختلاف نظر وجود داشت، نقطه نظرات مشترکی بوجود آمد که می تواند مبنای توافق نهایی باشد، اما همچنان برخی موارد و اختلاف نظرها باقی مانده است.




تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن