تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819809886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعاونی های استان مرکزی 9 میلیون دلار درآمد ارزی ایجاد کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تعاونی های استان مرکزی 9 میلیون دلار درآمد ارزی ایجاد کردند اراک-ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تعاونی های استان مرکزی در سال 93 ، 9 میلیون دلار درآمد ارزی ایجاد کردند.


ناصر شیخی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، کالاهای صادر شده از تعاونی ها را شامل اتیل استات، خشکبار و آجیل، منواتیلین، گلایکول، تری اتیلین، گلدان و گل و گیاه، پایه دکل انتقال نیرو، ماهی،کشمش تیزآبی، فرش، سنگ کوپ، ساخت و گالوانیزه فلزات، آیینه دستشویی و لوازم بهداشتی عنوان کرد.
ناصر شیخی بیان کرد: تعاونی های این استان کالاهای صادراتی خود را در یک سال گذشته از طریق هواپیما،کامیون، کشتی، ترانزیت زمینی و کانتینر به کشورهای پاکستان، امارات، روسیه، قزاقستان، ترکمنستان، عراق، کانادا، چین، ارمنستان، رومانی، استرالیا، انگلیس و نیوزلند ارسال کرده اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: توسعه صادرات کالاهای تعاونی از برنامه های مهم سال جدید است که با جدیت تمام دنبال می شود.
شیخی گفت: در یک سال گذشته 73 شرکت تعاونی در گرایش های مختلف در این استان به ثبت رسید.
وی عنوان کرد: این شرکت ها با سه هزار و 608 نفر عضو زمینه ایجاد یک هزار و 713 فرصت شغلی را در استان ایجاد کردند.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: پارسال 140 تعاونی غیرفعال نیز در این استان منحل شده است.
شیخی بیان کرد: در این مدت 23 هزار و 236 نفر ساعت آموزش عمومی و 368 نفر ساعت آموزش تخصصی در حوزه تعاون در این استان ارایه شده است.
دو هزار و 178 شرکت تعاونی فعال است که از این تعداد 540 شرکت در بخش کشاورزی، 497 شرکت در بخش صنعت و معدن 564 شرکت در بخش خدمات و 108 شرکت در بخش حمل و نقل و مابقی در سایر بخش ها فعالیت دارند.ک/3
3005/6013/



02/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن