تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819057393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بکام: بهتر از آنچلوتي براي رئال وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بکام: بهتر از آنچلوتی برای رئال وجود ندارد
ديويد بکام روز گذشته در يک مراسم تبليغاتي در مادريد حضور يافت و مورد استقبال گسترده هواداران رئال و نيز رسانه هاي گروهي قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، بکام بین سال های 2003 تا 2007 برای رئال بازی می کرد و با این تیم یک قهرمانی لالیگا را تصاحب کرد. او در دو نقطع نیز سابقه کار کردن با کارلو آنچلوتی سرمربی فعلی رئال را در کارنامه دارد. یک نیم فصل در میلان سال 2009 و یک نیم فصل در پاریس سنت ژرمن، سال 2013.

او صحبت های خود با خبرنگاران را با آنچلوتی شروع کرد :"آنچلوتی همیشه مرا به وجد می آورد. او یکی از بهترین مربیانی است که در دوران فوتبالم داشتم.او فردی متواضع و عاشق کارش است. آنچلوتی یک مربی همیشه پیروز است و در طول دوران مربیگریش عناوین متعددی را کسب کرده است. افتخارات او با رئال در فصل گذشته باورنکردنی به نظر می آید. برای رئال بهتر از آنچلوتی وجود ندارد و نتایج اخیر نباید سبب شود که مدیران این تیم به فکر اخراج او در پایان فصل باشند. او خیلی خوب می داند که با بازیکنانش چگونه رفتار کرده و بهترین بازی را از آنها بگیرد."

بکام در مورد وضعیت فعلی رئال نیز گفت:" رئال همیشه همیگونه بوده و انتظارات از آن در بالاترین سطح است. اگر این تیم در یک بازی کمتر از سه گل بزند، همه از افت آن صحبت می کنند. حتی اگر فصل گذشته 4 جام ارزشمند را کسب کرده باشد. این خود یک مشکل است. من رئال مادرید را در بحران نمی بینم. این تیم بازیکنان و مربی بسیار بزرگی دارد و در حال حاضر در دو جبهه در کورس قهرمانی قرار دارد."



1394/01/01 14:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن