تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798402704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت اهواز:تحریم تاثیری در پیشرفت کشور نداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه موقت اهواز:تحریم تاثیری در پیشرفت کشور نداشته است اهواز - ایرنا - امام جمعه موقت اهواز با اشاره به بهره برداری از فاز 12 پارس جنوبی گفت: بهره برداری از این پروژه نشان می دهد با تلاش دولت در سال 93 ، تحریم ها هیچ تاثیری در پیشرفت کشور نداشته است.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) گفت:فاز 12 پارس جنوبی در حالی با حضور رئیس دولت یازدهم به بهره برداری رسید که به دلیل تحریم ها تمامی تجهیزات این پروژه توسط مهندسان در کشور بومی سازی شد.
وی ادامه داد: تحریم ها هیچگاه بر اراده ملت ایران موثر نبوده و موجب نشده مردم در مقابل کشور های متخاصم سر تسلیم فرود آوردند.
امام جمعه موقت اهواز اظهار کرد: در زمینه علمی ،فناوری ،طب و نانوتکنولوژی در سال های اخیر پیشرفت های بسیاری حاصل شده است.
حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد : در سال 93 مسوولان استانی نیز تلاش بسیاری برای توسعه استان و شهر اهواز داشتند که نمونه این تلاش ها بهره برداری از پروژه تعریض پل شهید دقایقی است.
وی با اشاره به حضور کاروان های راهیان نور در استان خوزستان گفت: استان خوزستان این افتخار را دارد پس از استان خراسان رضوی میزبان بیشترین حضور مقام معظم رهبری در استان باشد و آخرین حضور ایشان در سال گذشته در منطقه عملیاتی ثامن الائمه بوده است.
امام جمعه موقت اهواز افزود: هر ساله تعداد زیادی از مردم کشور برای زیارت یادمان های دفاع مقدس به استان خوزستان سفر می کنند و در بسیاری از ایام سال این مناطق میزبان میهمانانی از خارج کشور است.
حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به پدیده گرد و غبار در استان خوزستان گفت: رهبر معظم انقلاب چندی پیش در سخنانی فرمودند مسئله ریزگردها نباید سیاسی شود لذا این مشکل باید با تدابیر لازم از سوی دولت حل شود.
وی با اشاره به واگذاری امور به بخش خصوصی گفت:خصوصی سازی یکی از سیاست های اقتصاد مقاوتی است که با اجرای این امر بخش قابل توجهی از مشکلات اقتصادی قابل حل است.
امام جمعه موقت اهواز با گرامی داشت یاد شهید علی منیعات از شهدای مدافع حرم در کشور عراق گفت: این شهید بزرگوار از جوانان ولایتمدار خرمشهری بود که امیدواریم راهش پر رهرو باشد.
حجت الاسلام حسن زاده با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) گفت:حضرت فاطمه در راه دفاع از ولایت به شهادت رسید زیرا انحرافی که پس از رحلت پیامبر اسلام روی داد در مساله ولایت و رهبری جامعه بود.
وی حضرت فاطمه (س) را شخصیتی بی منتها معرفی کرد و گفت: با توجه به همزمان شدن ایام درگذشت این حضرت با نوروز از مردم مومن ایران اسلامی انتظار می رود در ایان نوروز حرمت این فاطمیه را حفظ کنند.
امام جمعه موقت اهواز با گرامیداشت سالروز درگذشت سید احمد خمینی یادگان بنیانگذار نظام اسلامی گفت:امام خمینی (ره) همواره از فرزندشان به عنوان یکی از امین ترین و نزدیکترین افراد به خود نام می برد.
حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به 29 اسفند سالروز ملی شدن نفت اظهار کرد: ملی شدن نفت حرکتی است که در تاریخ کشور جاودانه شده است.
امام جمعه موقت اهواز به سالروز عملیات فتح المبین اشاره کرد و گفت: این عملیات عظیم که در دوم فروردین سال 61 انجام شد دشمن را از مناطق مرزی در کرخه متواری کرد.
حجت الاسلام حسن زاده همچنین به روز جهانی آب اشاره کرد و از مردم خواست با توجه به مشکل کمبود آب در کشور در مصرف آب صرفه جویی کنند.
وی به سوم فرورین سالروز تاسیس حوزه علمیه قم اشاره کرد و گفت: در سال 1301 این حوزه علمیه توسط شیخ عبدالکریم حائری بنا شد که بسیاری از بزرگان و عالمان کشور در این حوزه علمیه تحصیل کرده اند.
امام جمعه موقت اهواز در خصوص روز جهانی هواشناسی نیز گفت: با پیشرفت های علمی در کشور در زمینه هواشناسی و تجهیز پایگاه های هواشناسی به دستگاه های سنجش خوشبختانه امروز برای تعیین وضعیت آب و هوا مشکلی در کشور و استان خوزستان وجود ندارد.
7161/6068



29/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن