تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821265897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسي نقض رازداري در ايميل‌هاي هيلاري‌کلينتون |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بررسي نقض رازداري در ايميل‌هاي هيلاري‌کلينتون
یکی از نمایندگان سنای آمریکا خواستار روشن شدن هر گونه نقض احتمالی اصل رازداری در مکاتبات اینترنتی وزیر خارجه سابق این کشور شد.
کد خبر: ۴۸۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸ - 20 March 2015




یکی از نمایندگان سنای آمریکا خواستار روشن شدن هر گونه نقض احتمالی اصل رازداری در مکاتبات اینترنتی وزیر خارجه سابق این کشور شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از این نشریه، رئیس کمیته قضایی سنا روز پنج شنبه خواستار بررسی تخلف احتمالی هیلاری کلینتون در نادیده گرفتن اصول رازداری در حفظ اطلاعات محرمانه شد.

چاک، سناتور جمهوریخواه آیوا که از هواداران دیرین شفاف سازی است، علاوه بر درخواست بررسی ایمیل های کلینتون، همچنین از جان کری جانشین وی خواست اطلاعاتی را درباره هما عابدین دستیار کلینتون و فعالیت او در این سمت و نیز شرکت خصوصی «تنو» ارائه دهد.

اینکه دستیار کلینتون هم در استخدام وزارت خارجه آمریکا بوده و هم در یک شرکت خصوصی فعالیت کرده، موضوع بررسی مسئولان آمریکایی است.

هیلاری کلینتون درباره ماجرای ایمیل های خود، اوایل این ماه اذعان کرد که از آدرس شخصی خود برای انجام دادن کارهایش در وزارت خارجه استفاده کرده است. حدود دو سال پس از اینکه او سمت وزیر خارجه آمریکا را ترک کرد، حدود سی هزار ایمیل را به این وزارتخانه تحویل داد که به زعم او ایمیل های کاری بودند. کلینتون گفت کمتر از سی هزار ایمیل دیگر را نیز که شخصی بودند، پاک کرده است. وی گفت، از ایمیل شخصی خود استفاده می کرد، زیرا این کار ساده تر از استفاده از یک مشخصات رسمی برای کارهای دولتی و یک مشخصات خصوصی برای کارهای شخصی بود. او همچنین بر این باور بود که چون مکاتبات به آدرس رسمی کارمندانش صورت می گرفت، اطلاعات این مکاتبات ذخیره می شد.

استفاده نکردن کلینتون از یک آدرس رسمی در مکاتبات کاری خود، موجب شده است امروز بسیاری از این مکاتبات برای بررسی، در دسترس نباشند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن