تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820295769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومین فوتبالیست ایرانی در لیگ برتر اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



سومین فوتبالیست ایرانی در لیگ برتر اروپا
علي هزامي‌، مدافع-هافبک چپ‌پاي خوزستاني، در حال مذاکره با تيم جيل ويسنته پرتغال است تا در صورت به توافق رسيدن، سومين بازيکن ايراني حاضر در ليگ‌برتر کشورهاي اروپايي باشد.
روز نو : علي هزامي‌، مدافع-هافبک چپ‌پاي خوزستاني، در حال مذاکره با تيم جيل ويسنته پرتغال است تا در صورت به توافق رسيدن، سومين بازيکن ايراني حاضر در ليگ‌برتر کشورهاي اروپايي باشد.

 علی هزامی‌ مدافع و هافبک چپ پای خوزستانی که پدیده تیم امیدهای فولاد است، با پیشنهادی از طرف باشگاه جیل ویسنته پرتغال روبرو شده و اکنون مشغول مذاکره با این تیم لیگ‌برتری پرتغال است. هزامی که عضویت در تیم‌ملی را در رده های سنی نوجوانان و جوانان تجربه کرده است و اکنون نیز برای تیم‌ملی جوانان توپ می‌ زند، چند ماه پیش، پیشنهادی مبنی بر حضور در باشگاه اسپورتینگ لیسبون داشت که به دلیل عدم موافقت باشگاه فولاد آن پیشنهاد منتفی شد.





باشگاه جیل ویسنته با 91 سال سابقه، یکی از باشگاههای قدیمی پرتغال است که سالها در سطح اول فوتبال این کشور، یعنی لیگ‌برتر حضور دارد و در طول این سالها عناوین مختلفی را کسب کرده است.

در صورت به توافق رسیدن هزامی با این باشگاه، پس از علیرضا حقیقی و سردار آزمون، وی سومین بازیکن حاضر در اروپاست که در یکی از تیم های لیگ‌برتری توپ می‌‌زند. البته نکونام، انصاری‌فرد، علیرضا جهانبخش، دانیال داوری و سعید عزت‌اللهی دیگر بازیکنان ایرانی هستند که در اروپا مشغول به بازی هستند.





انتقال این بازیکن به اروپا، می‌تواند خبر خوشی برای دیگر جوانان آکادمی فولاد خوزستان باشد، چرا که هزامی یکی از جوانان تحت تربیت این آکادمی است که به سطح فوتبال ملی رسیده و اکنون آماده تجربه بازی در اروپا است.






تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن