تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821080655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزيع بيش از 270 تن ميوه شب عيد در مرند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۵۷ق.ظ)
توزيع بيش از 270 تن ميوه شب عيد در مرند موج - معاون رئيس سازمان و مدير جهاد کشاورزي شهرستان ويژه مرند از توزيع بيش از 270 تن ميوه شب عيد در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج،جلال رحيم زاده با اعلام اين خبر اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ريزي ‌هاي صورت گرفته ، ميوه شب عيد در اين شهرستان تامين شده و ان شاء الله با مشارکت ادارات مربوطه در اين زمينه مشکل خاصي وجود ندارد.
وي با بيان اينکه توزيع ميوه شب عيد شهرستان مرند از ۲۵ اسفند آغاز مي شود افزود: با توجه به هماهنگي هاي صورت گرفته به مناسبت عيد نوروز، 70 تن سيب و 200 تن پرتقال در 9 غرفه در سطح شهرستان مرند توزيع خواهد شد.
رحيم زاده ادامه داد: با توجه به اينکه در شب عيد تقاضاي مردم براي تامين مايحتاج مورد نياز خود زياد مي‌شود لذا براي جلوگيري از سوءاستفاده‌هاي احتمالي نظارت هاي لازم از طرف اداره صنعت و معدن و تجارت و تعاون روستايي و جهاد کشاورزي شهرستان انجام خواهد شد.
رحيم زاده هدف از برپائي اين محل ها را عرضه روان و بدون واسطه ميوه عنوان و بيان کرد: برپائي اين غرفه هاي عرضه مي تواند علاوه بر دسترس بودن و روان سازي مساله عرضه و تقاضا در سطح بازار، کمک شاياني به شهروندان در انجام خريد هاي مطمئن باشد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن