تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820754835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک هزار و 800 فقره تسهیلات تعمیر منازل در دره شهر پرداخت شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک هزار و 800 فقره تسهیلات تعمیر منازل در دره شهر پرداخت شد ایلام - ایرنا - بخشدار مرکزی دره شهر گفت: یک هزار و 800 فقره تسهیلات تعمیر منازل پس از زلزله اخیر در این شهرستان پرداخت شده است.


عباس نادری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی زلزله 6،1 ریشتری مردادماه امسال چهار هزار و 989 فقره پرونده پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده تشکیل شد که چهار هزار و 500 فقره مربوط به تعمیر منازل و 489 فقره نیز برای واحدهای احداثی است.
وی افزود: تسهیلات تاکنون به یک هزار و 800 مورد از واحدهای نیازمند تعمیر تاکنون پرداخت شده است و 40 مورد از واحدهای احداثی نیز پایان کار دریافت کرده اند.
بخشدار دره شهر یادآور شد: 400 میلیارد ریال در مجموع برای تعمیر و یا احداث واحدهای خسارت دیده از زلزله این شهرستان اختصاص یافته و علاوه بر این تسهیلات کمک های بلا عوض نیز در اختیار زلزله زدگان قرار گرفته است.
نادری تاکید کرد: هزینه های نقشه برداری ، تشکیل پرونده، صدور پروانه و کارشناسی برای منازل تا سقف 100 متر مربع به صورت رایگان انجام شده است.
حدود 16 هزار واحد شهری و روستایی در شهرستان های آبدانان ، دهلران و دره شهر در جریان زلزله 6،1 ریشتری 27 مردادماه امسال و پس لرزه های متعدد آن دچار خسارت شدند که ساز و کار حمایتی برای 13 هزار نیازمند تعمیر و احداث سه هزار و 250 واحد که بطور کامل تخریب شده بودند، اندیشیده و اجرایی شده است.
7178/6119



28/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن