تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804517402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر راه: آمادگی تمام شقوق حمل ونقل برای ارائه خدمت به مسافران


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: وزیر راه: آمادگی تمام شقوق حمل ونقل برای ارائه خدمت به مسافران
وزیر راه و شهرسازی درخصوص وضعیت فرودگاه مهرآباد نیز گفت: این فرودگاه یکی از مهمترین فرودگاه های کشور است که سالانه بیش از 13 میلیون مسافر از آن تردد می کنند.
آفتاب : وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام شقوق حمل و نقل اعم از هوایی، دریایی، زمینی و ریلی برای ارائه خدمات مناسب به مسافران در ایام تعطیلات نوروزی آماده شده اند.

عباس آخوندی شامگاه چهارشنبه پس از بازدید از ترمینال غرب و فرودگاه مهرآباد در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: تنها در روز گذشته بیش از 82 هزار نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی جابه جا شده اند.

وی تصریح کرد: به منظور راحتی مسافران امسال بیش از 150 هزار بلیت اتوبوس بین شهری از طریق اینترنت به متقاضیان واگذار شد تا مردم بتوانند با برنامه ریزی مناسب سفرهای نوروزی خود را تنظیم کنند.

وی با بیان آنکه سهم تهران در حمل و نقل عمومی مردم هم اکنون به بیش از 25 درصد رسیده است، اظهار داشت: تنها 40 درصد سفرهای مردم با ناوگان حمل و نقل عمومی از طریق ترمینال غرب تهران انجام می شود که 10 درصد کشوری را در این بخش شامل می شود.

وی اظهار داشت: خوشبختانه امسال نسبت به سال گذشته در زمینه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برای ارائه خدمات مسافران نوروزی اطلاع رسانی شده به طوری که قیمت های مسیرهای مختلف نیز در ترمینال غرب به وضوح در اختیار مسافران قرار گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه بر رعایت حق و حقوق مسافران در تمام شقوق حمل و نقل هوایی، دریایی، زمینی و ریلی تاکید کرد و گفت: همه مسافران نیز باید از حق و حقوق خود در این زمینه مطلع شوند.

وی اظهار داشت: تمام شرکت های حمل و نقل عمومی در ایام تعطیلات نوروزی 24 ساعته در اختیار مردم هستند و مسافران هرگونه مشکلات خود را می توانند تلفنی به مسوولان این شرکت ها و سازمان حمل و نقل جاده ای اطلاع دهند تا به مشکلات آنها رسیدگی شود.

وزیر راه و شهرسازی درخصوص وضعیت فرودگاه مهرآباد نیز گفت: این فرودگاه یکی از مهمترین فرودگاه های کشور است که سالانه بیش از 13 میلیون مسافر از آن تردد می کنند.

عضو کابینه دولت یازدهم افزود: خوشبختانه با تلاش مسوولان فرودگاه مهرآباد ترمینال شماره یک این فرودگاه که تا چند مدت پیش تعطیل بود طی دو ماه اخیر بازسازی شده و هم اکنون 17 درصد از سفرهای مردم در فرودگاه مهرآباد از طریق این ترمینال انجام می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این تلاش کردیم که دو دستگاه پل هوایی فرودگاه نیز مستقیما به هواپیما متصل شود تا مسافران نوروزی به راحتی بتوانند سوار هواپیما شوند و تا چند روز آینده نیز سومین پل هوایی این فرودگاه فعال خواهد شد.

وی اضافه کرد: به منظور سهولت تردد مردم در سطح فرودگاه مهرآباد هم اکنون بازرسی های اولیه برداشته شده تا مسافران مستقیما پس از ورود به سالن فرودگاه برای انجام امور پذیرش و اعزام خود اقدام کنند.

آخوندی تصریح کرد: با این حال در فرودگاه مهرآباد هم اکنون کارهای زیادی داریم تا مردم بتوانند در این فرودگاه به راحتی تردد کنند.

وی گفت: برای تبدیل تجهیزات این فرودگاه به سیستم های مدرن نیز برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته به طوری که پس از 15 سال هم اکنون مدرن سازی رادارهای فرودگاه در دست اقدام است و باندهای پروازی این فرودگاه نیز با انجام تعمیرات اساسی، بهسازی شده اند.

یادآور می شود، وزیر راه و شهرسازی در بازدید خود از فرودگاه مهرآباد و ترمینال غرب تهران با تعدادی از متصدیان پذیرش و اعزام مسافران و همچنین مسافران نوروزی گفت و گو کرد تا در جریان سفرهای آنان قرار گیرد.





تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن