تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802401553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گل‌محمدي: کي‌روش بايد توضيح بدهد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گل‌محمدی: کی‌روش باید توضیح بدهد
يحيي گل محمدي سرمربي ذوب آهن معتقد است که ليست تيم ملي نشان مي دهد که ليگ مورد ارزيابي قرار نمي گيرد و اگر خود او بازي مي کرد قطعا اين مساله روي کارش تاثير منفي مي گذاشت.

گل محمدی در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: در بازی با پیکان گرفتن سه امتیاز بازی برای ما خیلی مهم بود. به عقیده من زدن سه گل به تیم پیکان کار هر تیمی نیست. ذوب در نیمه اول بازی را در اختیار داشت، اما ما در نیمه دوم فشار را بیشتر کردیم و موفق شدیم 3 گل به ثمر برسانیم. البته دو گل هم نزدیم.

پیکان سخت گل می خورد

پیکان خیلی تیم خوبی است . دفاع خوبی دارد و سخت گل می خورد. اما ما موفق شدیم با حملاتی که از عمق و کناره ها ترتیب می دیدیم. خطرناک ظاهر شویم و در نهایت به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم. در نهایت هم برای ما در این بازی همین مهم بود که بتوانیم هر سه امتیاز بازی را بدست آوریم.

برنامه دو ساله به ذوب آهن می دهم

گل محمدی در جواب این سوال که آیا به پیشنهاد سه ساله آذری برای مربیگری ذوب آهن را می پذیرد پاسخ داد که آقای آذری به من پیشنهاد داد که برای دو سال آینده هم با ذوب آهن همکاری کنم. بر همین اساس هم از من برنامه خواسته است که من بعد از عید سال برنامه ام را به ایشان تقدیم کنم. امیدوارم که با این شرایط به توافق برسیم. بستگی دارد که بتوانیم بر سر این برنامه به توافق برسیم . برنامه من بر اساس حضورمان در جام باشگاهها آسیا است یعنی باید مطمئن بشوم که یکی از نمایندگان ایران در آسیا هستیم بعد از آن برنامه مدونی بدهم. یعنی به عنوان یک مربی برای تیم در آسیا و تیمی که تنها در لیگ حضور دارد باید برنامه های متفاوتی بدهم.

در ذوب آهن پیشرفت می کنم

طبعا هر مربی و بازیکنی دوست دارد که پیشرفت کند.این فکر اشتباه است که فکر کنیم در ذوب آهن نم یتوان پیشرفت کرد. ذوب تیم رشه داری است که سابقه نایب قهرمانی در آسیا را دارد. تیم مطرحی است. حضور من به عنوان مربی رو ینیمکت این تیم همین امسال هم برایم افتخار است. از کار کردنم با ذوب آهن خوشحالم و اگر با شرایط من موافقت کنند باز هم علاقمند هستم که با این تیم کار کنم.

قهرمانی ذوب در آسیا دور از دسترس نیست

آقای آذری عنوان کرده که در سال 96،97 دنبال قهرمانی ذوب آهن است. به عقیده من هم این قولی که ایشان داده معقول است. خیلی خوب است که باشگاهی هدف داشته باشد و بر اساس آنهم بتواند برنامه ریزی کند. سال 96 دو فصل دیگر است. تا ان زمان ابتدا باید سهمیه آسا را گرفت و پس از آن وقتی تیم از مرحله اول صعود کرد می توان تیم را تقویت کرد. تا به مراحل بالاتر و فینال برسد. اینکا رخیلی سختی نیست. ذوب آهن امکانات وشرایط خوبی دارد و این امکان وجود دارد که ذوب اهن به این مهم دست پیدا کند.

هیچ تیمی مقابل ذوب آهن دوام نمی آورد

ذوب آهن 7 بازی دیگر تا پایان فصل دارد. الان شرایط ذوب آهن خیلی خوب است و ما روی روند مثبتی قرار گرفته ایم. ما تیمها را یکی پس از دیگری شکست می دهیم. ذوب آهن از لحاظ قدرت تیمی فوق العاده ست و دوام آوردن مقابل ذوب آهن کار هر تیمی نیست. ما هفته آینده با گسترش فولاد در اصفهان بازی داریم و بعد از آن یک بازی مهم با استقلال و نفت و فولاد بازی داریم که به عقیده من این سه بازی تایین می کند که ذو ب آهن در این فصل می تواند در میا ن چهار تیم برتر لیگ باشد یا نه!

انتخابات انگیزه بازیکنان لیگ برتر را از بین می برد

در مورد لیست تیم ملی باید بگویم که متاسفانه نگاه خوبی به تیم ما نبوده یا اگر بهتر بخواهم بگویم نگاه درستی به لیگ نبوده است . من به همه بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شده اند احترام می گذارم و با همه آنها هم رفیق هستم. در این چند روز هم خواستم که خودم را قانع کنم تا در مورد این لیست حرفی نزنم. اما به عقیده من این انتخابات انگیزه بازیکنان لیگ برتر را از بین می برد. نگاه به لیگ خیل یغیر منصفانه بوده است.

اگر بازیکن بودم این لیست نا امیدم می کرد

من معتقدم که حداقل از تیم ما 2،3 بازیکن دیگر به غیر از حسن زاده باید دعوت می شدند. مثل حدادی فر که تحول خوبی دارد و برای تیم ما هم یکی از بهترین ها است یا تبریزی. کاوه رضایی هم یکی از سالهای خوب فوتبالش را در ذوب آهن میگذراند و از وقتی آمده تحول خوبی در تیم ما ایجاد شده است. نگاه ها به لیگ واقعا غیر منصفانه بوده است. خود من اگر الان بازیکن لیگ برتر بودم این انتخابات اثرات منفی روی کار من می گذاشت و ناامیدی به سراغم می آمد.

کی روش باید از انتخابش دفاع کند

من در تیم ملی انتظار تغییرات بیشتری داشتم. زمان آن رسده بود که تیم ملی پوست اندازی کند. اما متاسفانه این اتفاق را در تیم ملی ندیدیم. خود من واقعا از لیست تیم ملی غافلگیر شدم. دوباره همان تفکرات قدیمی. به عقیده من کی روش باید درمورد این لیست توضیح دهد و از انتخابش دفاع کند. مربیان لیگ و خود من سوالات زیادی در ذهنشان هست مثل اینکه این انتخابات بر چه اساسی صورت گرفته ؟ برای خود من دلیل این انتخاب و پاسخ کی روش مهم است. جامعه فوتبال دنبال تغییر در تیم ملی بعد از جام ملتها بود.

پرسپولیس النصر ار در تهران می برد و صعود می کند

من بازی پرسپولیس را ندیدم، اما فکر می کنم اولین بازی این تیم با النصر درتهران بسیار مهم است. اگر بتوانند این تیم را در خانه شکست دهند دیگر صعودشان به مر حله بعد قطعی می شود. به هر حال باید قبول کنیم که بازی کردن در عربستان کا ربسیا رسختی است. امیدوارم که پرسپولیس و دیگر نمایندگان ایران موفق باشند و مخصوصا امیدوارم که پرسپولیس با شکست النصر در اولین بازی ار دور برگشت بتواند صعود خودش را مسجل کند.


1393/12/27 17:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن