تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819880090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخگويي به بيش از ۴۵۰ هزار پرسش از طريق پيامک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ اسفند ۱۳۹۳ (۱۵:۵۱ب.ظ)
رئيس پاسخگويي تلفني و پيامک مرکز ملي پاسخگويي به سوالات ديني: پاسخگويي به بيش از ۴۵۰ هزار پرسش از طريق پيامک موج -رئيس پاسخگويي تلفني و پيامک مرکز ملي پاسخگويي به سوالات ديني:سامانه پيامکي مرکز ملي با شماره30009640 آماده پاسخگويي به پرسش هاي احکام شرعي هموطنان عزيز مي باشد.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم ،رئيس پاسخگويي تلفني و پيامک مرکز ملي پاسخگويي به سوالات ديني گفت:سامانه پيامکي مرکز در ايام نوروز آماده پاسخگويي به سوالات ديني هموطنان عزيز مي باشد.
وي گفت: مسير پاسخگويي تلفني در ايام نوروز 94 تا روز چهاردهم تعطيل است اما پاسخگويي به همه سوالات ديني از طريق اينترنت- زمانبدي آن در سايت پاسخگو مي باشد و پاسخگويي به سوالات احکام شرعي از طريق پيامک به صورت مستمر حتي در ايام تعطيلات رسمي داير مي باشد.
حجت الاسلام سيدناصر موسوي ادامه داد: به منظور پاسخگويي سريع به سوالات فقهي و کم کردن بار ترافيکي پاسخگويي تلفني در طول سال، هموطنان عزيز مي توانند با استفاده از شماره پيامك 30009640، بصورت شبانه روزي و 24 ساعته، سوالات فقهي و احكام شرعي خود را با ذکر نام مرجع تقليد ارسال كنند و تلاش مرکز بر اين است كه در كمترين زمان ممكن (حداکثر24ساعت) پاسخ پيامك‌ها را ارسال نمايد.
رئيس بخش پيامکي با تاکيد بر اينکه در اين سامانه تنها به سوالات فقهي و احكام پاسخ داده مي شود افزود: روزانه از اين طريق به بيش از 1500 سوال و در مناسبت هاي خاص 7000 سوال پاسخ داده مي شود.
موسوي در پايان خاطر نشان کرد: در سال جاري با تلاش همکاران در مرکز به بيش از 450 هزار پرسش واصله پاسخ داده شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن