تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاز دوم دهکده بزرگ طبیعت در بوستان ملی باراجین افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در آستانه نوروز/
فاز دوم دهکده بزرگ طبیعت در بوستان ملی باراجین افتتاح شد

قزوین


شناسهٔ خبر: 2520932 چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
استانها > قزوین

قزوین- فاز دوم دهکده بزرگ طبیعت در بوستان ملی باراجین با حضور استاندار قزوین افتتاح شد. به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه در مراسمی با حضور مرتضی روزبه استاندار، حجت الاسلام حسینی و داود محمدی نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری و مسعود نصرتی شهردار فاز دوم دهکده بزرگ طبیعت در بوستاان ملی باراجین افتتاح شد.
قزوین
دهکده طبیعت، نخستین اکو پارک گردشگری، آموزشی و تحقیقاتی کشور محسوب می‌شود که در بوستان ۱۴۰۰ هکتاری باراجین ایجاد شده و در سه فاز در حال ساخت و بهره برداری است.در حال حاضر بخش‌های متنوعی از جمله زیستگاههای پرندگان شکاری، نشخوارکنندگان کوهی، پرندگان آبی و خشکی، آمفی تئاتر رو بازسنگی، مزرعه آموزشی حیوانات اهلی، اتاق لرزان و کارگاه آشنایی کودکان با حیات وحش در این دهکده طبیعت به بهره برداری رسیده است.همچنین عملیات احداث بخش‌هایی چون باغ پرندگان زینتی، آبزیان، خزندگان و دوزیستان ایران و باغ پروانه‌ها، باغ میوه خواران و باغ گوشتخواران نیز آغاز شده است.
قزوین
دهکده طبیعت نخسیتین پارک گردشگری، آموزشی، و تحقیقاتی کشور محسوب می شود که در فاز اول در مساحتی نزدیک به 10 هکتار در یوستان 1400 هکتاری باراجین در شمال شهر قزوین قرار گرفته است.احداث این مجموعه از اواخر سال 90 در دستور کار مدیریت شهری قزوین قرار گرفت ودر پی آن فازهای مطالعاتی و طراحی آن آغاز شد.همچنین عملیات احداث بخش هایی چون باغ پرندگان زینتی، آبزیان، خزندگان، دوزیستان، باغ پروانه ها، باغ میوه خواران، از جمله خرس، میمون ها، باغ گوشتخواران، نظیر شیر، پلنگ، ببر، گرگ وروباه، نیز آغاز شده است.
قزوین
طراحی و اجرای دهکده طبیعت با امکان تولید و عرضه محصولات و گیاهانه دارویی و ارگانیک، باغ های تخصصی مارها و کروکودیل ها، از دیگر قسمت های این دهکده است که بخشی از آن راه اندازی شده است.همچنین توافق نامه بهره گیری از توسعه دهکده یه منظور برنامه ریزی  و حفاظت از حیوانات در حال انقراض بین اداره کل محیط زیست و شهرداری قزوین منعقد شده است.دهکده طبیعت شهرداری قزوین در مسیر اتوبان قزوین به تهران و قزوین به زنجان قرار دارد و مکان بسیار مناسبی برای گذران ایام عید نوروز برای خانواده هاست. 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن