تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820456450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاست های کلی نظام در حوزه محیط زیست بررسی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در نخستین جلسات سال آینده مجمع تشخیص مصلحت نظام ؛ سیاست های کلی نظام در حوزه محیط زیست بررسی می شود تهران - ایرنا - رییس کمیته خاص محیط زیست مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بر اساس اعلام دبیر مجمع تشخیص مصلحت مقرر شده است در اولین جلسات سال آینده صحن علنی مجمع، سیاست های کلی نظام در حوزه محیط زیست مورد بحث و بررسی قرار گیرد.


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، سید محمد مجابی در آخرین جلسه کمیته خاص محیط زیست مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال 93، افزود: در این جلسه که با حضور روسای کارگروه های هشت گانه شکل گرفت، آخرین بحث ها و بررسی های مربوط به سیاست های کلی نظام در حوزه محیط زیست صورت گرفت.
مجابی اظهار کرد: این جلسه با هدف ایجاد هماهنگی کارگروه های این کمیته جهت نحوه ارایه و جمع بندی مطالب مطرح شده در حوزه محیط زیست و بررسی آن در اولین جلسات سال آینده تشکیل شده است.
رییس کمیته خاص محیط زیست مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: شاخص های 26 گانه محیط زیست در حوزه های هوا، خاک، آب، تنوع زیستی و مدیریت پسماند، تایید شده توسط دبیرخانه مجمع را از جمله دیگر مباحثی اعلام کرد که در جلسه مورد بررسی قرار گرفت.
وی اظهار کرد: بر اساس این شاخص ها، کمیته خاص محیط زیست مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال پیگیری، آماده سازی و تدوین گزارشی از وضعیت موجود محیط زیست کشور پیش از ابلاغ سیاست های کلی نظام در این حوزه است.
مجابی نظارت و پیگیری چگونگی اجرای سیاست های کلی نظام در حوزه محیط زیست پس از ابلاغ توسط مقام معظم رهبری را از دیگر وظایف کمیته خاص محیط زیست مجمع تشخیص مصلحت نظام برشمرد و گفت: همچنین نحوه پیگیری منویات مقام معظم رهبری که در دیدار با مسوولان و فعالان محیط زیست کشور به مناسبت هفته منابع طبیعی، طرح شد نیز در این جلسه به بحث و بررسی گذارده شد.
علمی ( 1 ) **9014**1599



27/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن