تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815194827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکهزار و 221شغل طی امسال در رضوانشهر ایجاد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: یکهزار و 221شغل طی امسال در رضوانشهر ایجاد شد خبرگزاری پانا:فرماندار رضوانشهر در آخرین جلسه شورای اداری از ایجاد یکهزار و 221شغل طی امسال در این شهرستان خبر داد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۷ اسفند ساعت 10:27

خبرگزاری پانا+رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری پانا،حمیدرضا امام پناهی در این نشست با قدردانی از تلاش های مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان افزود: ایجاد این تعداد شغل با توجه به تلاش های انجام شده از سوی دستگاه های خدمات رسان در این شهرستان اعم از کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سایر ادارات در سالجاری گزارش شده است. وی با بیان اینکه مسوولان باید بحث ایجاد اشتغال و تولید را جدی بگیرند، بیان کرد: عملیاتی کردن دستورات رهبر معظم انقلاب از سوی دولت تدبیر و امید مبنی بر اقتصاد مقاومتی و اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بعنوان یک اصل تلقی می شود و این مهم نیز باید از سوی مسوولان شهرستانی به صورت یک اولویت سرلوحه امور قرار داشته باشد. وی اضافه کرد: طی سالجاری از محل ردیف های اعتباری مختلف مبلغ 152 میلیارد و 311 میلیون ریال به این شهرستان ابلاغ شد که تاکنون بیش از 72 میلیارد ریال آن تخصیص یافته و صرف اجرای 94پروژه و طرح های مصوب شده است. وی با تاکید بر اینکه اعتبارات ابلاغی به این شهرستان با پی گیری مسوولان دستگاه های اجرایی باید برای توسعه و آبادانی همین منطقه صرف شود از مسوولان خواست از هم اکنون در بحث توزیع اعتبارات استانی در سال 1394 پیگیری مستمر داشته باشند و نباید اعتبارات این شهرستان در جاهای دیگر هزینه شود. فرماندار رضوانشهر با اعلام آمادگی برای استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی افزود: همه باید برای ایجاد مکانی امن برای مسافران نوروزی و گردشگران تلاش نمائیم و در همین راستا تعداد 20 مدرسه با 165 کلاس درس 128 واحد و مجتمع های گردشگری و خانه های مسافر پذیر جهت اسکان در این شهرستان مهیا شده است. وی ادامه داد: باید جشن های سال جدید و عید بگونه ای برگزار شود که حرمت ایام فاطمیه نیز پاس داشته شود. امام جمعه رضوانشهر نیز در ادامه این جلسه با اظهار خرسندی از تلاش های انجام گرفته شده جهت تحقق دستورات رهبری و ایجاد شغل برای جوانان جویای کار قدردانی کرد. حجت الاسلام والمسلمین هادی حبیبی افزود: در زمینه ایجاد شغل باید تلاش بیشتری بعمل بیاوریم و اگر فردی بیکار در خانه ای باشد تمام اهل منزل اذیت می شوند و ما باید همه تلاشمان را بکار ببندیم تا معضل بیکاری را بر طرف سازیم. وی افزود: باید دنبال طرح ها و پروژه هایی باشیم که مولد اشتغال موثر و مستمر برای جوانان عزیز باشد تا دغدغه خانواده ها نیز برطرف شو. رییس دادگستری رضوانشهر نیز در این نشست با بیان اینکه دستگاه قضایی پناهگاه همه مردم است، افزود: موضوع معیشت، اقتصاد و بیکاری از جمله عواملی هستند که جرائم اجتماعی را در جامعه ایجاد می کنند که در این راستا همه دستگاه ها باید به کمک همدیگر بشتابند تا اقتصاد مقاومتی در جامعه تحقق پیدا کند. تیمور یوسفی قلعه رودخانی بیان کرد: پرداختن به منویات رهبری در زمینه پیشگیری از وقوع جرم با فرهنگ سازی و ایجاد اشتغال در جامعه محقق می شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن