تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819480878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيئت رئيسه دانشگاه آزاد قزوين با آيت ‌الله باريک ‌بين دیدار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: موسی خانی:
هيئت رئيسه دانشگاه آزاد قزوين با آيت ‌الله باريک ‌بين دیدار کرد

قزوین


شناسهٔ خبر: 2520588 چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
استانها > قزوین

قزوین- هيئت رئيسه دانشگاه آزاد اسلامی قزوين از آيت ‌الله باريک ‌بين نمایده مردم قزوین در مجلس خبرگان عیادت کردند. به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی موسی ‌خانی صبح چهارشنبه در دیدار با آيت‌ الله باريک ‌بين امام جمعه سابق استان با قدرداني از زحمات و تلاش‌های ایشان طی ۳۳ سال امامت جمعه در استان، بر نقش موثر اين عالم رباني در شكل‌گيري و تاسيس دانشگاه آزاد اسلامي قزوين تاكيد كرد.وی در اين ديدار با اشاره به اشتغالزايي قابل توجه دانشگاه آزاد اسلامي قزوين، ادامه داد: مجموع فارغ‌التحصيلان و دانشجويان اين دانشگاه با وجود مدت كوتاهي كه از زمان تاسيس آن مي‌گذرد، به بيش از ۱۰۰ هزار نفر مي‌رسد كه اين مهم تنها نمونه‌ اي از بركات و خدمات حضرت آيت‌الله باريک ‌بين در استان قزوين است و اين دانشگاه مي‌تواند باقیات الصالحاتي ارزشمند براي ايشان باشد.
قزوین
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي قزوين همچنين با ارايه‌ گزارشي از دست‌آوردهاي اين دانشگاه در حوزه‌هاي مختلف، گفت: بدون شک خدمات و بركات حضور آيت‌الله باريک ‌بين تا سال‌ها در استان قزوين باقي خواهد ماند و مردم متدين و انقلابي قزوين نيز قدردان اين تلاش‌ها و زحمات هستند.موسيی خانی در اين ديدار وضعيت جسماني آيت‌اله باريک ‌بين را از زبان فرزند ايشان حضرت حجت‌الاسلام محمدحسن باريک ‌بين جويا شد و با اهداي يک جلد كلام‌الله مجيد و هديه‌اي به رسم يادبود، براي ايشان آرزوي سلامتي و طول عمر كرد.
قزوین
با حكم رهبر معظم انقلاب و با توجه به كهولت سن و بيماري آيت‌الله باريک ‌بين، چندي پيش حجت‌الاسلام والمسلمين عابديني به عنوان جانشين وي به سمت امام جمعه قزوين و نماينده ولي فقيه در استان منصوب شد.    
 
 










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن