تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819227066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شتاب پروژه های بخش راه زنجان درصورت تامین مالی پیمانکاران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار زنجان: شتاب پروژه های بخش راه زنجان درصورت تامین مالی پیمانکاران خبرگزاری پانا: استاندار زنجان گفت: تعدادی از پروژه های مهم در بخش راه های ارتباطی استان زنجان در صورت تامین مالی پیمانکاران از محل ماده 56 قانون تنظیم، عملیاتی و شتاب می گیرد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۷ اسفند ساعت 08:47

خبرگزاری پانا+

 به گزارش پانا، "جمشید انصاری" در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران افزود: این ماده قانونی به دستگاه های دولتی اجازه می دهد که اگر پیمانکاران آمادگی و توانمندی مالی داشته باشند قراردادها به صورت استفاده از 40 درصد منابع دولتی و 60 درصد منابع پیمانکاران منعقد شود.

انصاری گفت: این ماده قانونی به پیمانکاران اجازه می دهد در برای اتمام پروژه ها 40درصد از منابع دولت و 60 درصد دیگر رااز منابع داخلی خود هزینه کند و به جای 60 درصد هزینه کرد پیمانکار، سهام، املاک و داراییهای دولت را تحویل بگیرد که این مهم باعث می شود پروژه ها با شتاب بیشتری انجام شود. 

آیین نامه اجرایی ماده واحده قانون اصلاح ماده (٥٦) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت شهریور ١٣٩٣هیات وزیران و پیشنهاد مشترک وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و به استناد ماده واحده قانون اصلاح ماده (٥٦) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت - مصوب ١٣٨٧ بررسی و تصویب شده بود.

استاندار زنجان افزود: تعریض راه سلطانیه - قیدار و کمربندی شهر خدابنده با برآورد حدود 100 میلیارد تومان اعتبار، تعریض سه راهی سلطانیه - ابهر، ابهر - تاکستان با همین مبلغ اعتبار، بخشی از سه راهی طارم - منجیل حدود 80 میلیارد تومان اعتبار، تعریض بخشی از مسیر زنجان - بیجار و محور چایرلو در مسیر دندی و کمربندی شمالی زنجان ازمحل ماده 56 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت اجرا می شود.

وی اظهارکرد: با موافقت وزیر راه و شهرسازی این پروژه ها به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال خواهد شد و پس از اخذ موافقت شورای اقتصاد با همکاری پیمانکاران مربوطه اجرایی می شود.


  - 360 میلیارد ریال اعتبار در بخش آب شرب روستایی استان زنجان جذب شد

انصاری ادامه داد: سال گذشته توفیقات خوبی در جذب بودجه در ردیفهای ملی و اجرای پروژه های عمرانی بویژه در مناطق روستایی و محروم داشتیم.

وی تاکید کرد: سال 92 در بخش آب شرب روستایی حدود 100 میلیارد ریال اعتبار جذب شده بود که امسال این رقم از 360 میلیارد ریال فراتر رفته است.

استاندار زنجان گفت: امسال اعتبار جذب شده در بخش آب شرب روستایی نزدیک سه و نیم برابر سال گذشته بود و بیشتر این اعتبارات ازمحل منابع ملی که نیازمند پیگیریهای خاصی بود، جذب شده است.

انصاری خاطرنشان کرد: امسال در بخش راه روستایی 160 کیلومتر از جاده های فرعی و روستایی استان نوسازی، بهسازی و روکش آسفالت شد و اعتبار هزینه شده برای این پروژه دو برابر سال گذشته بود.


- استان زنجان تقریباً چهار هزار کیلومتر راه روستایی دارد

انصاری ادامه داد: در دو حوزه آب شرب و راه روستایی مشکلات زیاد بود و اقدامات خوبی به منظور حل آنها انجام شد. 

استاندار زنجان گفت: قبلا 34 درصد از روستاهای استان زنجان از نعمت گاز شهری برخوردار بودند و هم اکنون این تعداد به 52 درصد رسیده است که این مهم نشان از اهتمام دولت برای حل مشکلات روستاییان دارد.

انصاری اظهارکرد: سال گذشته روکش آسفالت راه ارتباطی زنجان - تهران انجام شد که امید است، به عملیات اجرایی پروژه های دیگر هم با مکانیزمهای پیش بینی شده شتاب بیشتری داده شود.

  و در پایان نگاه دولت به بودجه استان زنجان در طرح های ملی خوب بوده است و به رغم افزایش 15درصدی اعتبارات کشوری این رقم برای زنجان بیش از 30 درصد است و باید از ردیفهای متمرکز برای جذب بودجه استان استفاده کنیم و توانستیم با جذب منابع از امکانات ملی عملیات عمرانی پیش بینی شده را به بیش از دو برابر ارزش ریالی آن افزایش دهیم. /پریسا حیدری/ انتهای پیام/
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن