تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819938608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت بیش از 100 زن فرانسوی در گروه های تروریستی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فعالیت بیش از 100 زن فرانسوی در گروه های تروریستی تهران-ایرنا- وزارت کشور فرانسه اعلام کرد که یکهزار و 422 تن از شهروندان این کشور با سازمان های تروریستی در سوریه به شکل های مختلف ارتباط دارند و بیش از 100 زن فرانسوی در میان گروه های تروریستی حضور دارند


به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت کشور فرانسه اعتراف کرد که یکهزار و 422 تن از شهروندان این کشور با سازمان های تروریستی در سوریه به اشکال مختلف ارتباط دارند.
بر اساس این گزارش، این اعترافی آشکار است که نشان می دهد سوریه با جنایت های تروریست های خارجی که از سراسر عالم به این کشور می آیند، روبه رو است.
برنار کازینوف وزیر کشور فرانسه اواخر ژانویه گذشته (دی- بهمن) اعلام کرد که از 73 تن از یکهزار و 400 تروریست فرانسوی که برای پیوستن به صفوف گروه های تروریستی به سوریه و عراق رفتند، در درگیری ها کشته شدند.
از سوی دیگر، روزنامه فیگارو امروز (سه شنبه) به نقل از وزارت کشور فرانسه نوشت: در حال حاضر 413 شهروند فرانسوی از جمله بیش از 100 زن در حال جنگ در صفوف تروریست ها هستند و 300 شهروند دیگر نیز تلاش دارند خود را برای شرکت در جنگ ها به اراضی سوریه برسانند.
وزارت کشور فرانسه همچنین تاکید کرد که نزدیک به 80 فرانسوی در جریان درگیری ها در صفوف تروریست ها در سوریه کشته شدند.
این در حالی است که فرانسه به شدت از بازگشت تروریست های فرانسوی از سوریه و عراق به کشورشان بیم دارد؛ تروریست هایی که سال های سال به لحاظ مالی و تسلیحاتی تحت حمایت فرانسه و همپیمانان غربی، شیخ نشینان خلیج فارس و ترکیه قرار داشتند. فرانسه نگران است این تروریست ها پس از دریافت آموزش و مهارت های نظامی تروریستی به خاک این کشور باز گردند و دست به اقدمات تروریستی بزنند.
بر اساس این گزارش، حادثه تروریستی که در ماه ژانویه (دی- بهمن) در فرانسه به وقوع پیوست و منجر به کشته شدن 17 شهروند فرانسوی و زخمی شدن چند تن دیگر شد، رعب و وحشت زیادی در میان شهروندان این کشورایجاد کرد.
خاورم**9329**1010



26/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن