تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804362745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند اولویت مهم دولت برای توسعه سنندج از نگاه فرماندار


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: چند اولویت مهم دولت برای توسعه سنندج از نگاه فرماندار سنندج - ایرنا - فرماندار سنندج در اولین نشست خبری خود بعد از انتصابش در 11خرداد 93 ، ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، چند اولویت مهم دولت برای توسعه این شهر را مطرح کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد ابراهیم زارعی در این نشست کوتاه خبری، توسعه کردستان را یکی از اولویت های مهم دولت برشمرد و گفت: برای نهادینه کردن فرهنگ توسعه در کردستان نیازمند همراهی و همکاری رسانه ها هستیم.
او از رسانه ها خواست برای کمک به ترویج فرهنگ توسعه در استان کردستان تلاش نمایند و در عین حال تاکید کرد تا توسعه به دغدغه و مطالبه اصلی مردم تبدیل نشود، به دست نمی آید.
وی خواستار ارایه ایده ها و طرح های قابل اجرا از سوی رسانه ها برای توسعه کردستان شد و گفت: دولت برای توسعه همراه با حفظ محیط زیست و منابع طبیعی موافق است و در این راه تلاش می کند.
او با اشاره به اینکه منابع و امکانات دولتی در کشور محدود است، اظهار کرد: باید فرهنگ سرمایه گذاری و کارآفرینی را در میان مردم نهادینه کنیم و برای آنان انگیزه ایجاد نماییم تا در روند توسعه با دولت مشارکت کنند.
فرماندار سنندج در ادامه سخنان خود حفظ و توسعه فضای سبز را یکی از اولویت های خود در سنندج دانست و گفت: در مدت 9 ماه انتصابم به عنوان فرماندار سنندج، اجازه تغییر کاربری یک متر فضای سبز را نداده ام بلکه تاکید ویژه بر حفظ و توسعه این فضا دارم.
وی هشدار داد اگر فضای سبز را در سنندج توسعه ندهیم فضایی بسته با گرمای سوزان در شهر به وجود می آید و سکونت در آن را سخت می کند.
به گفته مسوولان حوزه شهری سنندج، میزان سرانه فضای سبز این شهر حدود 3.5متر مربع است.
زارعی نگهداری پارک جنگلی آبیدر سنندج به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری استان کردستان را دیگر اولویت خود دانست و افزود: معتقدیم که در آبیدر به عنوان یک تفرجگاه و محل تفریح و استراحت مردم، باید امکانات وجود داشته باشد اما مخالف ساخت فضاهایی مانند رستوران در آن هستیم.
پارک جنگلی آبیدر که در دامنه کوهی به همین نام واقع شده در سال 75 به بهره برداری رسید و به نماد استان کردستان و شهر سنندج تبدیل شده است.
وی توجه به شادی و نشاط مردم را یکی دیگر از اولویت های دولت دانست و گفت: در نظر داریم با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری فضای شادی و نشاط و امید آفرینی را در سنندج ایجاد کنیم.
فرماندار سنندج شکل گیری سکونتگاه های غیررسمی و سکونت مردم در حاشیه های شهر را یکی از معضلات شهر سنندج دانست و گفت: به عنوان مثال نایسر به عنوان منطقه منفصل شهری با 70 هزار نفر جمعیت یکی از مناطق نابسمان شهر سنندج است که از 10 سال گذشته شکل گرفته و تاکنون بدون تکلیف باقی مانده و هر روز نیز رشد می کند.
او به وجود واحدهای مسکونی 40 متری در نایسر که بیش از پنج نفر در آن سکونت دارند، اشاره کرد و افزود: نایسر فاقد هرگونه امکانات مناسب است و حتی یک سانت فضای سبز در آن موجود نیست.
زارعی توسعه اشتغالزایی به منظور جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر را دیگر اولویت دولت دانست و افزود: با این اقدام می توان از ایجاد سکونتگاه های غیرمجاز در شهرها جلوگیری کرد.
فرماندار سنندج در پاسخ به سوالی در ارتباط با پایین بودن کیفیت نان در سنندج، گفت: اکنون در سنندج 650 نانوایی فعال است و نظارت بر کیفیت پخت نان نیز از فرمانداری به سازمان صنعت، معدن و تجارت واگذار شده و درخواست ما نیز نظارت بیشتر بر کیفیت پخت نان است.
وی از کمبود آب نیز به عنوان یکی از مشکلات جدی شهر سنندج یاد کرد و از مردم خواست در مصرف آب وصرفه جویی کنند.
زارعی همچنین دستفروشی را یکی دیگر از معضلات شهر سنندج دانست و دلیل آن را نیز بیکاری و نبود شغل اعلام کرد و گفت: طرح هایی برای ساماندهی دستفروشان داریم و از رسانه ها نیز می خواهیم در جهت فرهنگ سازی و کمک به اجرای این طرح ما را کمک کنند.
او همچنین به آمادگی کامل این شهرستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: مدارس، پارکینگ ها و مراکز اقامتی و تفریحی را برای پذیرایی از مسافران آماده کرده ایم.
در پایان این جلسه فرماندار سنندج با اهدای لوح و هدایایی از زحمات خبرنگاران استان کردستان در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم قدردانی کرد.ک/3
3033/1904



26/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن