تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798265482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی: جز خدا و مردم به کسی امید نبسته‌ایم/ امید و تدبیر ما را کسی نمی‌تواند تحریم کند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: روحانی: جز خدا و مردم به کسی امید نبسته‌ایم/ امید و تدبیر ما را کسی نمی‌تواند تحریم کند
رییس جمهوری در مراسم بهره برداری از فاز ۱۲ پارس جنوبی با تاکید بر اینکه رشد اقتصادی کشور و کاهش تورم در دوران تحریم حاصل شده است، تصریح کرد: در برابرقدرتهای ظالم جهان سر فرود نیاورده ایم و به بدخواهان گفته ام ، ما می ایستیم و پیروز خواهیم شد و اگر می گوییم تحریم نمی تواند مانع رشد، توسعه و حرکت ایران اسلامی باشد، شاهد ما بهره برداری از فاز ۱۲ پارس جنوبی است.
به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز سه شنبه در جمع مدیران، پیمانکاران، صنعتگران، کارشناسان و کارگران این طرح بزرگ ملی در عرصه نفت و گاز اظهارداشت: جز خدا و مردم به کسی امید نبسته ایم و امید و تدبیر ما را کسی نمی تواند تحریم کند.
دکتر روحانی با اشاره به تحقق وعده های دولت یازدهم به مردم درسال جاری گفت: دولت یازدهم با مدد الهی، عنایات حضرت ولی عصر(عج) و حمایت مردم و مقام معظم رهبری، به وعده هایی که تاکنون به مردم داده عمل کرده است.

رییس شورای اقتصاد با اشاره به موفقیت دولت در مهار تورم و ایجاد رونق اقتصادی گفت: ما برای عبور از مشکلات و دستیابی به وعده های داده شده، به نصرت خداوند و حمایت های مردم امید بسته ایم و رشد اقتصادی و کاهش تورم را در شرایط تحریم محقق کرده ایم.

رییس جمهوری با بیان اینکه برخی می گویند نباید به دیگران امید داشت و حرف آنان درست است، گفت: ما با اتکال به خداوند و پشتیبانی مردم و مقام معظم رهبری با قامتی استوار در برابر کشورهای قدرتمند، با منطق ایستاده ایم و به حول و قوه الهی در مسیر مذاکرات دیر یا زود به نتیجه خواهیم رسید.

دکتر روحانی با بیان اینکه در سال گذشته و در منطقه پارس جنوبی به مردم وعده دادیم که صد میلیون متر مکعب به تولید گاز کشور اضافه خواهد شد، اظهار داشت: آن روز برخی از کارشناسان به ما انتقاد می کردند که چرا این آمارها را اعلام می کنید و من به آنها گفتم به وزیر نفت و همه مسئولان و دست اندرکاران در عرصه نفت، اطمینان دارم و آنها نیز به قولی که داده بودند عمل کردند.

رییس جمهوری که سخنانش با تشویق حاضران همراه بود، ادامه داد: امروز و در پایان سال ۹۳ تولید گاز کشور صد میلیون متر مکعب اضافه شد که کاری بسیار بزرگ و عظیم است و خوشبختانه این تحولات مثبت اقتصادی همچون کاهش نرخ تورم از۳۴.۷ درصد در اسفند ۹۲ به زیر ۱۶ درصد در اسفند ۹۳ ، در شرایط تحریم محقق شد که البته این آغاز کار است و باید به رونق شتابنده قابل قبول برای مردم برسیم.

دکتر روحانی با بیان اینکه شرایط تحریم ظالمانه‌ای که بر ما تحمیل شده بود، هنوز هم ادامه دارد، اظهار داشت: ما در برابر تحریم‌های ظالمانه سر فرود نیاوردیم و به بدخواهان گفتیم ما می‌ایستیم و در مقاومت‌مان به مدد حق پیروز خواهیم شد.

رییس شورای عالی امنیت ملی تأکید کرد: من به صراحت به سران ۵ کشور در حاشیه اجلاس سازمان ملل متحد در سال قبل و امسال و در سایر مواقعی که فرصت گفتگو ایجاد شد، این جمله را گفتم که تحریم ها، خلاف قانون و حقوق بشر است و کار شما از لحاظ تاریخی برایتان شرمندگی درست می‌کند.

رییس جمهوری که سخنانش با تشویق حاضران همراه می‌شد، ادامه داد: در سالی که گذشت در زمینه رفاه اجتماعی، بهداشت و درمان، بیمه همگانی، کشاورزی، صنعتی، بویژه صنعت نفت و گاز، راه، بنادر، راه‌آهن، شرکت‌های دانش بنیان، رشد علمی در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش و توسعه فرهنگی، اقدامات بسیار خوبی انجام شد و کارگزاران این ملت با حمایت و تلاش مردم موفق به دستیابی به این اهداف شدند.

دکتر روحانی با تاکید بر اینکه اولویت اول دولت در حوزه نفت و گاز، توسعه، تولید و بهره‌برداری از میدان‌های مشترک نفت و گاز است، گفت: با وزیر نفت صحبت و تأکید کردم اگر مخازنی چه در حوزه نفت و چه در حوزه گاز میان ما و کشورهای دیگر مشترک است، بهره‌برداری از آنها باید در اولویت باشد.
دکتر روحانی با بیان اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند امید و تدبیر ما را تحریم کند، گفت ملت ایران قفل‌ها را باز کرده و خواهد گشود و اراده، ایمان، ایثار و فداکاری ملت ایران، تحریم‌بردار نیست.
رییس جمهوری ادامه داد: خوشحالم از اینکه افتتاح فاز۱۲ پارس جنوبی با مذاکرات تیم مذاکره‌کننده کشورمان با قدرت‌های جهانی و با سالگرد ملی شدن صنعت نفت کشور همزمان شده است. امروز افتتاح بزرگترین پروژه در صنعت نفت و گاز کشور نشان می‌دهد که صنعت نفت ما به معنای واقعی کلمه ملی شده است.

دکتر روحانی با بیان اینکه کار بزرگی که در ۱۷ ماه گذشته در تکمیل پروژه‌های مختلف انجام شده، ادامه زحماتی است که در دولت‌های گذشته انجام شده است، گفت: با ایمان، اراده ، فداکاری و تلاش مشترک در سال آینده ان‌شاء الله شاهد افتتاح فازهای بعدی پارس جنوبی خواهیم بود وامیدواریم با تلاش پیگیر، ظرف سه سال آینده فازهای دیگر تکمیل شود و به نقطه‌ای در خصوص درآمدهای گازی برسیم که معادل ۵.۸ میلیون بشکه نفت می‌باشد که این کار بزرگی است.

رییس جمهوری همچنین به گام‌های دولت در زمینه حفظ محیط زیست با کمک وزارت نفت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در زمستان امسال بخاطر افزایش تولید گاز توانستیم سوخت بسیاری از واحدهای نیروگاهی و صنعتی را تبدیل کنیم و این کمک بزرگی به محیط زیست بوده است.

دکتر روحانی اظهارداشت: اگر به محیط زیست توجه نشود، توسعه توسط خود توسعه نابود می شود و توسعه اقتصادی پایدار، ضمیمه فرهنگ و محیط زیست می خواهد و دولت در عرصه حفظ محیط زیست بویژه بهبود کیفیت بنزین و گازوئیل مصرفی گام های بزرگی برداشته است.

رییس جمهوری همچنین با اشاره به اینکه طرحهای توسعه باید در هر منطقه توسط مردم آن منطقه بیش از پیش لمس و دستاوردهای آن نمایان شود، گفت: در طرح های توسعه ،استفاده از نیروی محلی در شرایط مساوی ترجیح دارد و باید در پروژه‌های نفتی و گازی از نیروی انسانی و توان مردم بومی و محلی بیشتر استفاده شود.




۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن