تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815148483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده سازي۸۸۱ واحد گشتي پليس در نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۲:۵۶ب.ظ)
فرمانده انتظامي گيلان خبر داد: آماده سازي۸۸۱ واحد گشتي پليس در نوروز موج - فرمانده انتظامي گيلان از آماده سازي۸۸۱ واحد گشتي نوروزي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، ابراهيم قائد رحمتي، امروز با اشاره به اقدامات نوروزي ناجا در استان گيلان گفت: پليس معتقد به فرهنگ سازي و نهادينه کردن رفتارهاي اجتماعي است و در اين راستا فعاليت‌هاي نوروزي خود را در سه بخش انتظامي، خدماتي و فرهنگي انجام داده است.
وي از آماده سازي881 واحد گشتي نوروزي خبر داد و اذعان کرد: از اين تعداد 425 واحد خودروي، موتوري و پياده و 456 واحد نيز مربوط به راهنمايي و رانندگي است.
قائد رحمتي تصريح کرد: همچنيني 11 کاروان پليس راه در محورهاي مواصلاتي استان علاوه بر پاسگاه‌هاي هشت گانه در جهت ايجاد امنيت و روان سازي ترافيک ايجاد شده است.
وي با اشاره به حضور يک واحد بالگرد گشت مشترک با استان قزوين در ايام نوروز افزود: 44 واحد ايستگاه ثابت و سيار علاوه بر پاسگاه‌ها و کلانتري‌ها در جاده‌هاي استان داير شده است.
رئيس پليس گيلان از فعال سازي قرارگاه نوروزي استان تحت عنوان قرارگاه امام علي(عليه السلام) خبر داد و اذعان کرد: اين قرارگاه از هفت قرارگاه پليس‌هاي تخصصي استان تشکيل شده که از امروز(25 اسفند) فعاليت خود را در راستاي تامين امنيت و جلوگيري از برپايي چادرهاي فردي در نقاط ممنوع آغاز کرده است.
وي ادامه داد: همچنين در اين ايام از پليس ياران جوان و همياران پليس در مقاطع مختلف استفاده مي‌شود و در اين راستا جوانان و کودکان مقاطع ابتدايي و راهنمايي برابر با قانون ساماندهي شده و آموزش‌هاي لازم را فرا گرفتند.
رئيس پليس گيلان اعلام کرد: بيش از 9 هزار مامور انتظامي در ايام نوروز 94 به مردم خدمت رساني كرده و وظيفه تامين نظم و امنيت را در استان برعهده دارند.
قائد رحمتي بابيان اينکه ار انجام هرگونه عمليات راهسازي تا پايان تعطيلات نوروز جلوگيري مي‎شود، افزود: نظارت دقيق بر تجاوز به حريم راه‌ها، جمع آوري دستفروشان حاشيه جاده، کنترل مدارک خودرو شامل گواهينامه، بيمه، معاينه فني و کارت خودرو، استقرار در اماکني که داراي خلاء انتظامي هستند، حضور فعال گشت‌هاي خودرويي در سراسر استان از ديگر اقدامات قرارگاه نوروزي است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن