تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803080662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح برگزاری مرحله اول لیگ کشتی در سال 94 اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طرح برگزاری مرحله اول لیگ کشتی در سال 94 اعلام شد تهران - ایرنا - طرح برگزاری مرحله نخست رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ کشتی در سال 94 از سوی فدراسیون کشتی اعلام شد و براین اساس این رقابت ها 31 اردیبهشت و اول خرداد سال 94 برگزار می شود .


به گزارش ایرنا فدراسیون کشتی اعلام کرد که نظر به ضرورت جذب مشارکت پایدار بنگاه های اقتصادی در حمایت از شکل گیری باشگاه های کشتی، نظام مندی در نحوه تعامل حمایت کنندگان مالی و بخش فنی کشتی کشورو بهره مندی های فنی و مدیریتی حاصل از این تعامل ، هماهنگی و انسجام میان برنامه های اقتصادی حمایت کنندگان علاقه مند به فعالیت در کشتی با منطق فنی خاص این رشته ورزشی ، تغییر در شیوه سرمایه گذاری و فراهم شدن امکان جذب سرمایه های کوچک طرح برگزاری رقابت های جایزه بزرگ باشگاه های کشتی کشور بر مبنای مفاد بند های ذیل ارابه می شود .
باشگاه کشتی برتر در هر سال، باشگاهی است که در جمع امتیازات حاصل از دوره های رقابت لیگ کشتی باشگاه های کشور ، بیشترین امتیاز را در طول یک سال کسب کند. مبنای محاسبه امتیازات هر مرحله رقابت ، بر اساس امتیازات حاصل از رتبه بندی هر باشگاه محاسبه می شود.
مبلغ ورودیه هر باشگاه کشتی به رقابت های باشگاهی در کشتی آزاد و در کشتی فرنگی 100 میلیون ریال خواهد بود.
باشگاه کشتی متقاضی برای حضور در رقابت های باشگاهی باید ورودیه یادشده را ، حداکثر 10 روز پیش از برگزاری رقابت های باشگاهی ذیربط به حساب در آمدی فدراسیون کشتی واریز کند در غیر این صورت امکان پذیرش اسامی معرفی شده از سوی باشگاه ذیربط توسط کمیته باشگاه های کشتی کشور فراهم نخواهد بود.
رقابت میان باشگاه های کشتی در هر دوره بر مبنای قرعه کشی خواهد بود و باشگاه های کشتی متقاضی مشروط بر اینکه بیش از 5 تیم باشند در قالب دو گروه رقابت خواهند داشت.
ملاک گروه بندی رقابت ها در مرحله اول برگزاری لیگ باشگاه های کشتی کشور قرعه کشی است اما از مرحله دوم ، دو تیم برتر مرحله پیشین به ترتیب به عنوان سرگروه ، گروه A و سرگروه گروه B تعیین می شوند و میان مابقی تیم ها قرعه کشی صورت خواهد گرفت.
باشگاه کشتی برتر در هر رشته و در هر سال به عنوان باشگاه طلایی سال ، از فرصت اعزام به یکی از تورنمنت های بین المللی (در صورت تقاضای باشگاه ذیربط) مطابق ضوابط جاری برخوردار خواهد بود.
حداکثر امتیاز حاصل از انتخاب کشتی گیران طبق جدول برای هر باشگاه در هر دوره معادل 300 امتیاز خواهد بود.
حداکثر کشتی گیران ملی پوش(بر مبنای آخرین مستند مبنی بر نفرات شرکت کننده در آخرین رقابت های المپیک و جهانی) معرفی شده از سوی هر باشگاه متقاضی در هر دوره دو کشتی گیر خواهد بود.
حداکثر کشتی گیران خارجی شرکت کننده از سوی هر باشگاه متقاضی در هر دوره، دو کشتی گیر خواهد بود. کشتی گیران خارجی باید سابقه شرکت در رقابت های جهانی، المپیک و یا قاره ای با پیراهن تیم ملی کشورشان را درمدت دو سال گذشته در رده های سنی بزرگسالان و یا جوانان دارا باشند.
هیچ باشگاهی حق ندارد از کشتی گیران ملی پوش شاخص، ممتاز و فعال کشور، در جایگاه غیر واقعی خود تحت عنوان مدیرعامل، سرپرست، مربی، کمک مربی، مدیر فنی و کشتی گیر ذخیره استفاده کند.(مرجع تشخیص فدراسیون کشتی)
ورزشی (1)**1067**1581



26/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن