تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820200646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همزماني افتتاح فاز 12 پارس جنوبي با مذاکرات هسته اي پيام مهمي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۲۸ق.ظ)
زنگنه: همزماني افتتاح فاز 12 پارس جنوبي با مذاکرات هسته اي پيام مهمي دارد موج - وزير نفت گفت: در صورت برداشته شدن تحريمهاي بين المللي عليه ايران، ظرف چند ماه به توليد و صادرات نفت خام کشور روزانه يک ميليون بشکه افزوده مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، بيژن زنگنه درباره دلايل به تاخير افتادن گشايش رسمي فاز 12 ميدان گازي پارس جنوبي از سوي رئيس جمهوري اسلامي ايران، گفت: برخي رسانه ها شايعه هايي را در باره لغو اين مراسم به دليل مشکلات فني اعلام کردند که حقيقت نداشت؛ در آن زمان به دليل بدي آب و هوا و نيز همزماني مراسم با افتتاح پروژه اي ديگر در استان هرمزگان، گشايش رسمي اين پروژه به تاخير افتاد.
وي گزارشهاي منتشر شده از سوي برخي رسانه ها در باره آماده نبودن واحدهاي اتان و LPG فاز 12 را تکذيب و تصريح کرد: از ابتداي آغاز اين پروژه اين طرحها در فاز 12 تعريف نشده بود.
وزير نفت اظهار کرد: با برداشته شدن تحريمها عليه ايران اتفاقهاي زيادي رخ مي دهد و پيش بيني مي شود که افزايش صادرات يک ميليون بشکه اي نفت خام ايران پس از لغو تحريمها، تاثير زيادي بر قيمت نفت خام و بازارهاي جهاني نداشته باشد.
زنگنه با اشاره به همزماني افتتاح فاز 12 به عنوان بزرگترين طرح صنعتي کشور با مذاکرات هسته اي ايران و کشورهاي عضو گروه 1+5 و اين که اين همزماني مي تواند پيام سياسي مهمي را براي کشورهاي غربي به همراه داشته باشد، گفت: تحريمهاي کنوني عليه ايران ظالمانه بوده و در واقع حق ملت ايران را ضايع کرده است.
وي با تاکيد بر اين که مردم ايران در طول تاريخ نشان داده اند که اهل صلح و دوستي هستند، يادآور شد:
همين مردم در زمان فشار و محدوديت و تحريم به شدت استقامت مي کنند؛ بهره برداري از فازهاي اولويت نخست پارس جنوبي را مي توان يکي از بارزترين نشانه هاي اين استقامت دانست.
وزير نفت با تاکيد بر تعامل ايران با کشورهاي مختلف دنيا، گفت: ما علاقه داريم که با پيشرفت کشور، زندگي مردم ايران را بهبود بخشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن