تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819869229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باشگاه صبا باید به فوتبال قم خدمات بدهد/صبا سطح خود را بالاتر می داند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس هیات فوتبال قم: باشگاه صبا باید به فوتبال قم خدمات بدهد/صبا سطح خود را بالاتر می داند قم – ایرنا – رییس هیات فوتبال قم با تاکید بر این که باشگاه صبا باید به فوتبال این استان خدمات ارائه دهد گفت: رویه کاری باشگاه صبای قم به گونه ای است که این باشگاه سطح خود را بالاتر از هیات فوتبال قم می داند.


به گزارش ایرنا، کریم بهرامی دوشنبه شب در نشستی خبری ابراز داشت: حمایت های هیات فوتبال از باشگاه صبای قم باید دو طرفه باشد و این باشگاه نیز باید به فوتبال قم خدمات ارائه کند اما متاسفانه تمایل آن چنانی از سوی باشگاه برای همکاری با هیات دیده نمی شود.
بهرامی اظهار داشت: باشگاه صبای قم خود را برتر از سایر تیم ها و در سطحی بالاتر از هیات فوتبال قم می داند.
وی گفت: تغییر ساختار هیات فوتبال یکی از مهم ترین برنامه های ما بوده است و چارت بندی کمیته ها در این راستا انجام شد و فازاول طرح آسیا ویژن نیز توسط هیات فوتبال قم انجام شده است.
وی بیان داشت: در فوتبال پایه قم طی سه سال اخیر کارهای بزرگی شده است و شاهد برگزاری فستیوال های فوتبال نونهالان در سنین 10 تا 12 سال هستیم که تعدادی از شرکت کنندگان نیز به اردوهای تیم ملی دعوت شده اند.
وی افزود: اگر می خواهیم شاهد پیشرفت فوتبال قم باشیم باید به رده های سنی پایه اهمیت بیشتری قائل شویم و در این بین مربیان نباید کار بر روی تیم های پایه را شغل حساب نکرده و صرفا به دنبال درآمدزایی نباشند.
رییس هیات فوتبال استان قم گفت: در بخش پایه هر چه هزینه کنیم در حقیقت سرمایه گذاری کرده ایم و طی چهارسال آینده شاهد جهش بلندی در فوتبال قم در نتیجه توجه به فوتبال پایه خواهیم بود و در این بین رسانه ها باید همراه با هیات فوتبال باشند.
وی افزود: تمامی تیم های نماینده استان قم در لیگ های کشوری در دسته جات مختلف مورد حمایت هیات فوتبال قم هستند و از وظایف هیات فوتبال است که امکانات لازم را در حد توان خود برای تیم های مختلف فراهم کند.
بهرامی بیان داشت: فوتبال بزرگسالان قم طی یکی دو سال آینده می تواند حرف های زیادی برای گفتن در سطح کشور داشته باشند و مربیان و سرپرستان تیم ها نباید تنها نتیجه گرا بوده و به استعدادهای جوان قم توجه خوبی داشته باشند.
وی گفت: هیات فوتبال قم در صدد همکاری با آموزش و پرورش بوده است و اداره کل ورزش و جوانان قم نیز با این سازمان تفاهم نامه ای دارد که هر دو اداره از امکانات همدیگر استفاده کنند اما در عمل شاهد تحقق این تعامل نیستیم.
رییس هیات فوتبال قم گفت: آموزش و پرورش قم نزدیک به 97 مکان ورزشی دارد و در حالی که سال ها پیش سالن ورزشی به تعداد مناسب نداشت اکنون وضعیت بسیار خوبی از نظر امکانات ورزشی دارد و باید تفاهم نامه های امضا شده میان ورزش قم و آموزش و پرورش در عمل اجرا شود.
وی ابراز داشت: نامه های متعددی به صدا و سیما نوشته ایم و جلسات بسیاری گذاشته ایم عزم و اراده ای برای پوشش فوتبال استان قم از سوی این سازمان شاهد نبوده ایم و فقر مالی باشگاه ها نمی تواند باعث شود که بتوانند هزینه های پخش تلویزیونی را پرداخت کنند گرچه مدیریت جدید سازمان تمایل خود را برای پوشش تصویری رقابت های فوتبال قم اعلام کرده است.ک/3
7408/ 6133/



26/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن