تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813136061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساکنان ارسباران خود در خواست زندگی در کانکس را دارند/ پرداخت تسهیلات تکمیلی برای زلزله زدگان آذربایجان شرقی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ساکنان ارسباران خود در خواست زندگی در کانکس را دارند/ پرداخت تسهیلات تکمیلی برای زلزله زدگان آذربایجان شرقی
مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی از پر داخت تسهیلات 5تا 10میلیون تومانی برای تکمیل واحدهای زلزله زده خبر داد و گفت: واحدهای مسکونی ساخته شده تا حد گچکاری بوده است و بنابراین برای تکمیل سایر امکانات تسهیلات پرداخته می‌شود.


محمدی مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه روستای واقع در ارسباران آذربایجان شرقی در مسیل قرار داشت گفت: پیش از زلزله آذربایجان شرقی به ساکنان این روستا هشدار داده بودیم که در مسیر خطرناکی قرار دارند و باید تمامی واحدهای مسکونی تخریب شود.

وی در ادامه افزود: با وقوع این زلزله اکثر واحدهای مسکونی این روستا تخریب شدند و بعد از زلزله این واحدها در جای دیگر ساخته شدند تنها تعداد معدودی از واحدها باقی مانده بود که آنها نیز تخریب گشتند.

محمدی در ادامه اظهار داشت: بین 46 تا 50 خانوار تسهیلات ارائه شد و خانه‌ها تغییر مکان دادند و در جای دیگر ساخته شد و به تعدادی از خانواده‌ها کانکس داده شد تا اتمام واحدها در آنجا زندگی کنند.

مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بعد از زلزله تمامی زمین‌‌ها تقسیم وواحدهای مسکونی در جاهای مشخص خود که ساکنان مشخص کرده بودند ساخته شد تنها تعدادی از خانواده‌ها به دلیل شغل دامداری و درخواست خود در کانکس زندگی می‌کنند بنابراین از سوی بنیاد مسکن هیچ مشکلی وجود ندارد و در حال حاضر اگر این ساکنان خود بخواهند می‌توانند در واحد مسکونی که ساخته شده زندگی کنند.

محمدی در ادامه توضیح داد: در سال 91 بالای 10هزار واحد مسکونی بعد از زلزله آذربایجان شرقی ساخته و به متقاضیان تحویل داده شد.

وی یادآور شد: بالای صد در صد واحدهای مسکونی زلزله زده ساخته شده و واحدهای تعمیری نیز به متقاضیان تحویل داده شد.

مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه 19هزار و 500 واحد مسکونی بعد از زلزله آذربایجان شرقی تکمیل شده است گفت: 4هزار و 500 واحد نیز در شهرها احداث و 17هزار واحد مسکونی نیز که نیازمند تعمیر بودند به اتمام رسیده‌اند.

محمدی در ادامه توضیح داد: در حال حاضر یک وام تکمیلی نیز برای متقاضیانی که واحدهایشان نیازمند رنگ یا سایر امکانات است اختصاص داده شده است.

وی در ادامه یادآور شد تسهیلاتی بین 5تا10میلیون تومان جهت نما،‌رنگ و سایر خدمات روبنایی به متقاضیان با سود 4درصد اختصاص داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: برای واحدهای شهری 5میلیون تومان و برای واحدهای مسکونی روستایی 6میلیون تومان تسهیلات از ابتدای سال پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/



اخبار مرتبط

رکوردهایی نجومی از تاخیر پرواز شرکت‌های هواپیمایی/ افزایش نیافتن قیمت بلیت قطار
طرح هادی 38 هزار روستا کامل می‌شود
تخریب یک میلیون هکتار از اراضی تنها در 50 سال / شناسنامه‌دار کلیه اراضی کشاورزی با اجرای طرح کاداستر
ساخت و سازهای بی‌رویه عرصه منابع طبیعی روستاها را مورد تهدید قرار داده است




۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن