تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820636883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 3 درصدی تعداد کارکنان دولت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور؛ کاهش 3 درصدی تعداد کارکنان دولت تهران - ایرنا - جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور از کاهش 3 درصدی تعداد کارکنان دولت خبر داد و گفت: 68 هزار و 201 نفر از تعداد کارکنان دولت کاسته شده است.


به گزارش دوشنبه شب ایرنا از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، محمود عسکری آزاد افزود: در راستای اجرای بند 10 سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر چابک سازی، متناسب سازی و منطقی ساختن تشکیلات نظام اداری و قانون برنامه پنجم توسعه، طی 18 ماه نخست فعالیت دولت با خروج طبیعی کارکنان به طریق بازنشستگی و اعمال سیاست مشارکت های بخش غیردولتی از طریق ایجاد 20 هزار فرصت شغلی در بخش غیردولتی و خرید خدمات بجای تولید خدمات و محدودیت صدور مجوزهای استخدامی در دولت یازدهم، 68 هزار و 201 نفر از تعداد کارکنان دولت کاسته شده است.
جانشین معاون رئیس جمهور گفت: طی این مدت در مجموع 84 هزار نفر از استخدام دولت خارج و 15 هزار و 799 نفر به جمع کارکنان دولت اضافه شده اند.
عسکری آزاد اظهار داشت: براساس این گزارش مجوز استخدام 2 هزار و 716 نفر از استخدام شدگان دولت یازدهم صادر شده و بیش از 13هزار استخدام براساس مجوزهای صادر شده در دولت دهم بوده است. طی 18 ماه گذشته 69 هزار کارمند رسمی و 15 هزار کارمند غیررسمی از بدنه دولت جدا شده اند.
لازم به ذکر است، این اقدام در طول عمر ساختار اداری کشور بی سابقه بوده است و چنانچه این سیاست با موفقیت دنبال شود طی سه برنامه به حد مطلوب اندازه دولت دست خواهیم یافت.
اقتصام(1)9141**1558



25/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن