تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819468415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد خبر داد کشف 1400 قلم انواع لوازم بهداشتی در خرم‌‏آباد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد خبر داد
کشف 1400 قلم انواع لوازم بهداشتی در خرم‌‏آباد
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد گفت: 1416 قلم انواع لوازم بهداشتی در خرم‌‏آباد کشف شد.

خبرگزاری فارس: کشف 1400 قلم انواع لوازم بهداشتی در خرم‌‏آباد



به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، حسین نجفی ظهر امروز در جمع مسئولان ناحیه مقاومت بسیج خرم‎آباد ضمن خیرمقدم و به فرماندهان سپاه و بسیج پیرامون برگزاری همایش بزرگ بسیجیان به مناسبت روز شهید در سطح استان که نمایشی از اقتدار و قدرت مردمی نظام جمهوری اسلامی در برابر دشمنان به خصوص در این مقطع حساس زمانی در بحث توافق هسته‌ای 5+1 بود،به ضرورت مشارکت و همکاری سپاه و نیروی انتظامی اظهار کرد: بسیج یکی از ارزشمندترین نهادهای انقلابی است که با درایت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و بسیج همیشه همیار و کمک حال نیروی انتظامی در انجام رسالت خطیر و مهم تامین نظم و امنیت بوده و هست و حمایت و تعامل آن با نیروی انتظامی بسیار خوب و ایده‌آل است.
فرمانده انتظامی خرم‎آباد خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی همواره ثابت کرده است که حافظ انقلاب و آرمانهای امام (ره) بوده و در انجام وظایف محوله نیروی انتظامی از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده است و امنیت مطلوبی که امروز در استان شاهد و ناظر آن هستیم، مرهون مشارکت و همکاری خوب مردم و سازمان‎های مردم نهاد از جمله بسیج با پلیس و  وحدت و تعامل بین نیروی انتظامی، سپاه و بسیج را عاملی مهم در ایجاد امنیت پایدار جامعه و برقراری نظم در جامعه دانست.
نجفی در پایان ضمن تشکر از همکاری و تعامل بسیجیان و مسئولان سپاه شهرستان خرم‎آباد، همکاری بسیج با نیروی انتظامی در تمام ایام سال برگزاری جلسات مستمر بین مسئولان پایگاه‌های بسیج با کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی، همکاری، تبادل اخبار و اطلاعات در شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان را خواستار شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‎آباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور برقراری نظم و افزایش امنیت شهروندان در روز های پایانی سال در سطح شهر خرم‎آباد خبر داد.
این مسئول یادآور شد: عوامل پلیس با کلیه توان و تجهیزات و با همکاری پلیس‌های تخصصی، کلانتری و پاسگاه‌ها طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در خرم‌آباد به مرحله اجرا گذاشتند.
وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی و فعالیت‌های اطلاعاتی و شناسایی نقاط آلوده در این طرح ضمن برقراری نظم و آرامش به مدارس، معابر عمومی، پارک‌ها و همچنین کسب رضایت مردم ، 42 نفر سارق، مظنون، فروشنده مواد مخدر و معتاد پر خطر را دستگیر و جهت درمان و بازپروری تحویل کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد دادند و مقادیری موادمخدر نیز کشف شد.
این مقام انتظامی اظهار داشت: در این طرح تعداد 50 دستگاه وسائط نقلیه متخلف، فاقد مدارک و پلاک مخدوش شامل 26 دستگاه خودرو و 23 دستگاه موتورسیکلت که در سطح شهر ایجاد مزاحمت و یا آلودگی صوتی می‎کردند، توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ دلالت داده شدند.
نجفی خاطرنشان کرد: همچنین یک هزار و 416 قلم انواع لوازم بهداشتی قاچاق و 760 عدد انواع مواد منفجره نیز کشف شد. در ادامه علی دالوند جانشین ناحیه بسیج لرستان اظهار داشت: از تعامل خوب نیروی انتظامی با سپاه بسیار خوشحال و خرسندیم و از طرفی باعث مباهات است که فرماندهان ناجا خود بسیجی و دارای تفکرات بسیجی این شجره طیبه هستند و ما با تمام توان به نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت که خواسته ما نیز هست، همکاری می‎کنیم و اجازه نمی‏‌دهیم، کوچکترین خدشه‌ای به نیروی انتظامی در انجام ماموریت بزرگ تامین نظم و امنیت وارد شود، چرا که ما نیروی انتظامی را از خود می‌دانیم و ماموریت‌های مهم آنها به نوعی از وظایف ما نیز است. انتهای پیام/2304/ج۴۰

93/12/25 - 17:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن