تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819927121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستين روز سال نو باراني خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:


کار‌شناس سازمان هوا‌شناسي:
نخستين روز سال نو باراني خواهد بود
کار‌شناس سازمان هوا‌شناسي با اشاره به احتمال بارش باران در روزهاي ابتدايي سال نو در پايتخت گفت: در روزهاي آتي بسياري از نقاط کشور باراني خواهد بود.
روز نو :
 کار‌شناس سازمان هوا‌شناسي با اشاره به احتمال بارش باران در روزهاي ابتدايي سال نو در پايتخت گفت: در روزهاي آتي بسياري از نقاط کشور باراني خواهد بود.

به گزارش روزنو،کبري رفيعي در مورد پيش‌بيني وضعيت آب و هواي کشور در روزهاي آينده گفت: با عبور امواج مختلف از روي کشورمان براي امروز و فردا در شمال غرب، غرب دامنه‌هاي البرز، سواحل درياي خزر، شمال شرق و برخي از نقاط شرق و جنوب وزش باد، رگبار باران و در ارتفاعات بارش برف پيش‌بيني مي‌شود.

وي ادامه داد: از بعد از ظهر فردا در نوار شمالي بر مقدار بارش‌ها اضافه مي‌شود و درياي خزر نيز مواج و متلاطم خواهد بود. همچنين در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه بارش‌ها در قسمت‌هاي جنوبي و شرقي کشور شدت مي‌يابد و براي مناطق مرتفع نيز بارش تگرگ پيش بيني شده است.

اين کار‌شناس سازمان هوا‌شناسي اظهار کرد: انتظار مي‌رود که آسمان تهران امروز نيمه ابري و در پاره‌اي نقاط با افزايش ابر، وزش باد، بارش باران و در ارتفاعات بارش برف همراه باشد.

به گفته وي بيشينه دماي تهران نيز امروز ۱۷ درجه سانتي‌گراد و کمينه دماي هوا فردا صبح به ۷ درجه سانتي‌گراد مي‌رسد.

رفيعي همچنين در مورد پيش‌بيني وضعيت هوا در روزهاي ابتدايي سال جديد گفت: بر اساس آنچه که در حال حاضر در مدل‌هاي نقشه‌هاي ما مشخص است، در روزهاي جمعه و شنبه تهران بارش‌هايي را خواهد داشت.


منبع: ایلنا




تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن