تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820223577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرودگاه خرم‌آباد محور پروازهاي غرب کشور به عتبات عاليات مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۵:۳۳ب.ظ)
فرودگاه خرم‌آباد محور پروازهاي غرب کشور به عتبات عاليات مي‌شود موج - استاندار لرستان گفت: براي توسعه فرودگاه خرم آباد و مقاوم سازي آن در دو سال اخير کارهاي زيادي انجام شده که بايد اين کار ادامه يابد و تلاش مي‌شود فرودگاه خرم آباد محور پروازهاي غرب کشور به عتبات عاليات در نظر گرفته شود.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري لرستان، هوشنگ بازوند در گردهمايي ائمه جمعه استان در شهرستان پلدختر اظهار کرد: قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا (ص) در لرستان با سرمايه‌گذاري حدود 403 ميليارد تومان به پيشرفت استان کمک کرد و سبب شد تا پروژه‌هاي عمراني استان تعطيل نشوند.
وي با اشاره به افتتاح سدهاي مروک و ايوشان لرستان در بهمن 93 افزود: براي نخستين بار در کل کشور دو سد همزمان با هم افتتاح شد که به بهره‌برداري از اين دو سد هفت هزار هکتار زمين ديم به آبي تبديل شد که اشتغال‌زايي مناسبي دارد.
بازوند با بيان اين‌که امسال ساماندهي پروژه‌هاي عمراني استان شکل خوب، مطلوب و بي‌سابقه‌اي به خود گرفته بيان کرد: ادامه سياست‌ها روي پروژه‌هاي نيمه‌تمام است که بتوان آن‌ها را احيا کرد.
استاندار لرستان با اشاره به توسعه باند فرودگاه لرستان گفت: باند فرودگاه خرم‌آباد با رويکرد حجاج حج تمتع که سال‌ها کار آن به دليل نياز به 53 ميليارد تومان سرمايه‌گذاري انجام‌ نشده بود، انجام شد و خوشبختانه به توسعه و پيشرفت رسيده است.
وي اظهار کرد: براي توسعه فرودگاه خرم آباد و مقاوم سازي آن در دو سال اخير کارهاي زيادي انجام شده که بايد اين کار ادامه يابد و تلاش مي شود فرودگاه خرم آباد محور پروازهاي غرب کشور به عتبات عاليات در نظر گرفته شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن