تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819496338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار خرم‌آباد خبر داد آمادگی کامل برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در خرم‌آباد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار خرم‌آباد خبر داد
آمادگی کامل برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در خرم‌آباد
فرماندار خرم‌آباد گفت: همه امکانات برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در خرم‌آباد مهیا شده است.

خبرگزاری فارس: آمادگی کامل برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در خرم‌آباد



به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله خجسته‌پور ظهر امروز در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز در خرم‌آباد اظهار داشت: به دنبال این هستیم تا لرستان را از معبر گردشگری به یک مقصد گردشگری تبدیل کنیم که برای این موضوع نیازمند اقدامات زیادی است که بسیاری از آنها در دراز مدت تاثیرگذاری دارد و باید به فراهم کردن زیرساخت‌ها توجه داشته باشیم.
خجسته‌پور با اشاره به اقامت 3,2 شبی مسافران در نوروز گذشته خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم، مدت اقامت مسافران در خرم‌آباد را افزایش دهیم و هدف ما از جذب گردشگر رونق دادن به وضعیت اقتصادی مردم است و به دنبال این هستیم، منابع اقتصادی این سفرها مستقیماً به دست شهروندان برسد.
این مسئول افزود: علاوه بر بحث خدمات‌رسانی برای مسافران بحث تامین نظم و امنیت نیز برای ما بسیار مهم است و تمام دستگاه‌ها به ویژه نیروی انتظامی باید توجه ویژه‌ایی به ایام نوروز و چهارشنبه آخر سال داشته باشند.
فرماندار خرم‌آباد گفت: هرگونه بنر و تابلویی که توسط دستگاه‌های دولتی و حتی هیئت‌ها در معابر نصب شود، باید با هماهنگی شهرداری صورت گیرد و شهرداری باید از نصب بنرها و تابلوهایی که باعث زشت شدن سیمای شهری می‌شود، جلوگیری کند.
وی با بیان اینکه خرم آباد به بهشت موعود متکدیان تبدیل شده، افزود: شهرداری، نیروی انتظامی و بهزیستی متکلف هستند از فردا تا پایان ایام نوروز تمام متکدیان خیابانی را جمع‌آوری و تا پایان نوروز آنها را نگهداری کنند تا حداقل در ایام نوروز شاهد هیچ‌گونه متکدیایی در سطح شهر خرم‌آباد نباشیم.
خجسته‌پور متذکر شد: تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم تا میزبان خوبی برای مهمانان نوروزی باشیم و چهره خوبی از شهر خرم‌آباد نشان دهیم و با تمام توان آماده پذیرایی از مهمانان عزیز هستیم. انتهای پیام/2304/ن20

93/12/25 - 15:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن