تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804435282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بینی حضور ۱۰ هزار البرزی در راهیان نور عمومی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: به مناسبت آغاز سال نو؛
پیش بینی حضور ۱۰ هزار البرزی در راهیان نور عمومی

کاروان راهیان نور


شناسهٔ خبر: 2519445 دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
استانها > البرز

کرج - مسئول اردویی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز از پیش بینی حضور ۱۰ نفر از مردم در اردوهای راهیان نور در پایان سال خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری بسیج البرز احمد فلاح مراد در خصوص برنامه های اردویی راهیان نور در استان البرز اظهار داشت: اردوهای راهیان نور امسال از مهر ماه جاری با اعزام سه هزار و ۱۶۰ دانش آموزان پسر به مناطق جنگی غرب کشور آغاز شد.

وی ادامه داد: همچنین اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور نیز از ۲۶ دی ماه جاری آغاز و تا کنون هشت هزار و ۴۰۰ دانش آموز دختر و هشت هزار دانش آموز پسر نیز به این مناطق اعزام شده اند.

مسئول اردویی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اعلام اینکه در مجموع ۲۰ هزار دانش آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شده اند، گفت: برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی برای شرکت کنندگان در این سفر معنوی تدارک دیده شده است که خوشبختانه با استقبال مناسبی نیز مواجه بوده است.

فلاح مراد افزود: دانش آموزان در بدو ورود به مناطق عملیاتی در اردوگاه شهید کلهر مستقر شده و سپس از مناطق فتح المبین، معراج شهدا شهید محمودوند، شلمچه، هویزه و شهید کلهر بازدید خواهند کرد.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی مذهبی تدارک دیده شده برای اردوهای دانش آموزی، اظهار داشت: تولید محتواهای فرهنگی برای شرکت کنندگان در اردوهای راهیان نور یکی از برنامه های مهمی است که برنامه ریزی دقیقی برای آن انجام شده است از این رو شب خاطره با حضور راویان دفاع مقدس، برگزاری زیارت عاشورا، برپایی نمایشگاهی از عکس ها و دل نوشته های دانش اموزان و .... از جمله این برنامه ها است.

مسئول اردویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: دانش آموزان می توانند با ارسال آثار خود به آدرس ایمیلی در جشنواره رهاورد سرزمین نور شرکت کنند.

فلاح مراد در ادامه از اعزام دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و تصریح کرد: یک هزار و ۵۰۰ دانشجو از شانزدهم اسفند ماه جاری به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه همچنین از ۲۱ اسفند ماه اعزام راهیان نور عمومی آغاز می شود، اظهار داشت: پیش بینی بازدید ۱۰ هزار نفر از مردم برای امسال شده است.

مسئول اردویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: علاوه بر اعزام علاقه مندان به صورت کاروان، مردم نیز به صورت شخصی و خانوادگی می توانند از این مناطق بازدید کنند.

فلاح مراد تاکید کرد: امسال به دلیل پیش بینی استقبال مردم برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور به جز مراکز اردوگاهی شهید کلهر در اندیمشک و شهید مسعودیان در اهواز محلی دیگر در خرمشهر تدارک دیده شده است.

وی از تاثیرات حضور نوجوانان و جوانان در اردوهای راهیان نور سخن گفت و اظهار داشت: خوشبختانه علاوه بر استقبال دانش آموزان و دانشجویان از این اردوها خانواده های نیز بسیار مشتاق فرزندانشان در این اردوها هستند و بر اساس علاقمندی و استقبال خانواده ها و مدیران مدارس برای حضور نوجوانان در اردوهای راهیان نور امکان افزایش سهمیه اعزام برای سال آینده وجود خواهد داشت.

مسئول اردویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پایان تصریح کرد: بیش از ۱۲۵ خادم نیز همراه با کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شده اند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن