تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819660572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخوندي برنامه نوروزي ايمني راه‌ها را در کميسيون عمران تشريح مي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۳۰ب.ظ)
آخوندي برنامه نوروزي ايمني راه‌ها را در کميسيون عمران تشريح مي‌کند موج - سخنگوي کميسيون عمران مجلس با بيان اينکه وزير راه و شهرسازي فردا برنامه نوروزي ايمني راه‌ها را در اين کميسيون تشريح مي‌کند، گفت: اقدامات وزارت راه‌وشهرسازي در حوزه راهداري زمستانه نيز مثبت بود و مشکل خاصي از هيچ منطقه‌اي در کشور گزارش نشد.
به گزارش خبرگزاري موج، منصور آرامي، سخنگوي کميسيون عمران مجلس، درباره دستورکار روز سه‌شنبه 26 اسفند کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي گفت: از عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي و اعضاي كميسيون ايمني حمل و نقل دعوت شد تا برنامه و تمهيدات پيش‌بيني شده ايمني راه‌ها براي تعطيلات پاياني سال 1393 و ايام نوروز 94 را تشريح کنند.
وي با اشاره به کاهش 7 درصدي تلفات جاده‌اي افزود: همه دستگاه‌هاي متولي اعم از وزارت راه و شهرسازي، هلال احمر، پليس راه، صدا و سيما و آموزش و پرورش در حصول اين نتيجه نقش‌آفرين بودند و گام‌هاي موثري براي ارتقاي ايمني تردد خودروها و فرهنگ‌سازي رانندگي صحيح برداشتند.
سخنگوي کميسيون عمران مجلس درباره عملکرد راهداري زمستانه وزارت راه و شهرسازي اظهار کرد: اقدامات انجام شده مثبت بود و مشکل خاصي از هيچ منطقه‌اي در کشور گزارش نشد بنابراين مي‌توان گفت سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي توانست انتظارات را برآورده کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن