تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802756409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور سازمان ميراث فرهنگي در اکسپو با شعار سفره جهاني، فرهنگ ايراني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۴۱ق.ظ)
حضور سازمان ميراث فرهنگي در اکسپو با شعار سفره جهاني، فرهنگ ايراني موج - معاون گردشگري کشور از حضور سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در نمايشگاه اکسپو 2015 ميلان با رويکرد معرفي پوشش گياهي، غذا و سلامت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي رحماني موحد با اعلام اين خبر اظهار کرد: اكسپو ميلان 2015 با شعار تغذيه زمين، انرژي براي زندگي به عنوان رويدادي جهاني، فرهنگي، آموزشي و علمي كه كشورها، سازمان ها، شركت ها و انجمن ها را در ميلان گرد هم خواهد آورد، با پيش بيني 20 ميليون بازديد كننده فرصت مغتنمي براي جذب هر چه بيشتر گردشگر خارجي به شمار مي آيد.
وي با اشاره به مدت زمان برگزاري و چگونگي حضور ديگر کشورها، اين نمايشگاه را رويدادي خاص با ويژگي هاي خاص دانسته و تاکيد کرد: تمام سعي کميته گردشگري بر اين است تا چگونگي حضورمان معرف شأن و جايگاه جمهوري اسلامي ايران و به سمت افزايش چشمگير گردشگر خارجي در کشور باشد.
رحماني موحد در خصوص چگونگي حضور ايران در اين نمايشگاه تصريح کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملي اکسپو ميلان 2015 مديريت، ساماندهي، هماهنگي و نظارت بر امور مرتبط با گردشگري رويداد مزبور بر عهده کميته گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري است.
وي تاکيد کرد: هر گونه برنامه ريزي اعزام علاقه مندان به بازديد از اکسپو و همچنين جذب بازديدکنندگان از غرفه کشورمان بعنوان گردشگر و ساير اقدامات مربوطه از طرف دفاتر خدمات مسافرتي شامل تبيلغ و يا عرضه تور، اخذ رواديد و... از طريق کميته گردشگري ستاد اکسپو صورت مي گيرد و همچنين به منظور فراهم سازي زمينه مشارکت همه ذينفعان؛ به ويژه دفاتر خدمات مسافرتي و فعالان صنعت گردشگري و ساماندهي امور مربوطه سازماندهي واحدي انجام خواهد شد.
وي از ديگر اقدامات صورت گرفته جهت غني سازي محتوايي اين نمايشگاه از تهيه بروشور ايران به دو زبان انگليسي و ايتاليايي و نيز تهيه فيلمي از ظرفيت هاي گردشگري و فرهنگي استان ها براي عرضه در نمايشگاه نام برد.
رحماني موحد با اشاره به هم زماني سه روز جهاني ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در مدت زمان برگزاري نمايشگاه، بر برنامه ريزي جهت بهره برداري هر چه مناسب تر از اين سه رويداد تقويمي تاکيد نمود.
معاون گردشگري کشور ادامه داد: در راستاي معرفي صنايع دستي کشور نيز کار کارشناسي بر اساس ذائقه شهروندان اروپايي و با لحاظ کردن شاخص هايي مانند قيمت مناسب، قابليت حمل و تاثير گذاري کالا صورت گرفته است که در نهايت آثار شاخص در 10 رشته صنايع دستي جهت نمايش و نمونه هاي قابل فروش آن جهت عرضه در محل فروشگاه نمايشگاه انتخاب مي گردد.
وي در ادامه افزود: غرفه ايران در 1950 متر مربع، در دو طبقه و با الهام از سفره ايراني و المان هايي از معماري ايراني نظير آينه کاري و بادگيرهاي يزد طراحي و اجرا شده است، طبقه ي بالا به فضاي نمايشگاهي اختصاص داده شده و به هفت منطقه جوي ايران تقسيم شده است و در طبقه پايين، اقلام تبليغاتي معرفي ايران، محصولات و غذاهاي ايراني و ساير خدمات لازم براي بازديدکننده ها عرضه مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن