تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820095749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار خرم‌آباد: شهرداری خرم‌آباد 48 میلیارد تومان بدهی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار خرم‌آباد:
شهرداری خرم‌آباد 48 میلیارد تومان بدهی دارد
شهردار خرم‌آباد گفت: شهرداری خرم‌آباد 48 میلیارد تومان بدهی دارد که 60 درصد اعتبار سال 94 را شامل می‌شود.

خبرگزاری فارس: شهرداری خرم‌آباد 48 میلیارد تومان بدهی دارد



به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، یحیی عیدی‌بیرانوند شب گذشته در نشستی با فرماندار خرم‌آباد اظهار کرد: براساس آمار موجود و اسناد ثبت شده در شهرداری 48 میلیارد تومان بدهی دارد و با توجه به اعتبار 138 میلیارد تومانی شهرداری خرم‌آباد در سال 94 که 37 میلیارد تومان آن مربوط به حقوق عوامل شهرداری است که 60 درصد از اعتبار باقیمانده سال آینده شامل بدهی‌های شهرداری خرم‌آباد است.
وی افزود: مشکلات زیادی در شهر خرم‌آباد وجود دارد که یقینا با مشارکت و همکاری مردم و سایر دستگاه‌ها با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان مشکلات را حل کرد.
عیدی‌بیرانوند با اشاره به وضعیت نامناسب نظافت شهری در خرم‌آباد خاطرنشان کرد: وضعیت نظافت شهری خرم‌آباد نامناسب است که در نظر داریم، نظافت منطقه سه خرم‌آباد را به بخش خصوصی واگذار کنیم و تا شاهد بهبود وضعیت نظافت شهری باشیم.
شهردار خرم‌آباد گفت: وضعیت حمل و نقل شهر خرم‌آباد نیاز به ساماندهی دارد که با مشارکت بانک شهر و ارایه تسهیلات به رانندگان 500 دستگاه تاکسی پراید و سمند خریداری و به رانندگان تاکسی داده می‌شود.
وی یادآور شد: برای پذیرایی از مهمانان نوروزی چهار کمپ اسکان در پارک‌های خرم‌آباد احداث شده که به منظور جذب رضایت مسافران و جذب توریسم 700 چادر به صورت رایگان برای مسافران نوروزی در نظر گرفته‌ایم و امسال پیش‌بینی اسکان 70 هزار مسافر در خرم‌آباد را داریم.
این مسئول با اشاره به وضعیت کارخانه کمپوست خرم‌آباد اضافه کرد: مشکلاتی در راه‌اندازی و افتتاح کارخانه کمپوست خرم‌آباد وجود دارد که امیدواریم نهایتا تا 20 فروردین شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.
بیرانوند گفت: در احداث این کارخانه 15 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته که ماهانه 350 میلیون ریال درآمدزایی خواهد داشت و برای 40 نفر نیز شغل ایجاد می‌کند. وی ساماندهی رودخانه خرم‌آباد را امری خوب و مهم برشمرد و افزود: با پیگیری استاندار لرستان 10 کیلومتر از رودخانه خرم‌آباد ساماندهی می‌شود و اداره راه و شهرسازی نیز وظیفه ساماندهی آن را برعهده دارد.
شهردار خرم‌آباد گفت: ساماندهی اطراف دریاچه کیو رو به اتمام است و تا قبل از نوروز کار نرده‌گذاری حاشیه دریاچه به پایان می‌رسد. انتهای پیام/2304/الف30

93/12/25 - 10:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن