تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804024987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز عملیات اجرایی مجهزترین سالن تیراندازی جنوب کشور در شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آغاز عملیات اجرایی مجهزترین سالن تیراندازی جنوب کشور در شیراز خبرگزاری پانا: مجهزترین سالن تیراندازی جنوب کشور در بوستان مادر منطقه کوشک میدان شیراز، کلنگ ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۴ اسفند ساعت 23:43

به گزارش خبرگزاری پانا، شهردار شیراز یکشنبه در آیین کلنگ‌ زنی مجهزترین سالن تیراندازی جنوب کشور و مجموعه ورزشی چندمنظوره شهرداری، بیان کرد: این سالن تیراندازی با استانداردهای بین‌المللی در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

مهندس علیرضا پاک‌فطرت ضمن خرسندی از افزایش سطح خدمات شهرداری در مناطق کمتر برخوردار شیراز، ابراز امیداوری کرد با احداث و راه‌اندازی اینگونه مجموعه‌ها بتوانیم در راستای رفع محرومیت این مناطق گام مؤثری برداریم.

وی در ادامه، احداث پارک، خیابان کشی و استاندارد سازی معابر پیاده و سواره در مناطق کمتر برخوردار شیراز از جمله کوشک میدان را مهمترین عملکرد شهرداری شیراز برشمرد و در این خصوص عنوان کرد: برای تداوم این فعالیت‌ها نیازمند همکاری و همیاری بیشتر شهروندان هستیم.

شهردار شیراز همچنین به اظهارنظرهایی که در خصوص عملکرد شهرداری شیراز به ویژه در مناطق شمالی شهر شنیده می شود اشاره و تصریح کرد: برخلاف چنین تصوراتی اگر ساختمان‌هایی که توسط مردم در این مناطق احداث شده را حذف کنیم، مشاهده خواهیم کرد که خدمات ارائه شده به شهروندان توسط شهرداری در آن مناطق نسبت به مناطق شرقی و جنوبی بسیار ناچیز است.

علیرضا پاک‌فطرت ادامه داد: هم‌اینک شهرداری سرمایه گذاری‌های قابل توجهی در مناطق کمتر برخوردار شیراز برای اجرای پروژه‌های خدماتی، رفاهی و... کرده، به گونه‌‌ای که نمونه چنین طرح‌هایی در سایر نقاط شهر وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع مردم کوشک میدان از تمایل شهرداری برای اتمام هر چه سریعتر پروژه‌های عمرانی خبر داد و گفت: مجموعه‌هایی از قبیل سالن تیراندازی بوستان مادر و مجموعه ورزشی چند منظوره شهرداری متعلق به تمام مردم است و مفتخریم به عنوان خدمتگزار شهروندان در راستای توسعه عدالت اجتماعی و رفاه آنها قدم برداریم.

شهردار شیراز سرمایه‌گذاری‌های این مجموعه را در سطح شهر متعلق به همه شهروندان دانست و گفت: همکاری مردم در حفظ و نگهداری از سرمایه گذاری‌ها موجب تلاش مضاعف مجموعه شهرداری می‌شود.

علیرضا پاک‌فطرت ابراز امیدواری کرد، در سال آینده شاهد پیشرفت قابل توجهی در عملیات اجرایی پروژه‌هایی باشیم که عملیات اجرایی آنها از امروز آغاز شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن