تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804450915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاش نتانیاهو به جای مقابله با ایران به حل مشکلات مردم خود می پرداخت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: کاش نتانیاهو به جای مقابله با ایران به حل مشکلات مردم خود می پرداخت


یعقوب نتانیاهو" از اعضای فعال حزب لیکود گفت: کاش بنیامین نتانیاهو یک چهارم وقت و انرژی اش را که صرف مقابله با برنامه هسته ای ایران می کند به حل مشکل مسکن و کاستن از فشار اقتصادی بر دوش مردم کشورش اختصاص می داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از بی بی سی فارسی ، یعقوب نتانیاهو 42 ساله با نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس حزب لیکود نسبتی ندارد، مادرش ایرانی است ، پدرش لیبیایی، خودش هم سالهاست که درشهرک یهودی نشین دولف " در نزدیکی رام الله واقع در کرانه غربی رود اردن زندگی می کند.
  او به بی بی سی فارسی گفت: بنیامین نتانیاهو در مقام نخست وزیر، 25 درصد انرژی خود را که خرج ایران کرد را صرف موضوعاتی مانند هزینه مسکن و مسائلی کند که مردم اسرائیل در زندگی روزمره خود نگران آن هستند"
  یعقوب نتانیاهو در ادامه افزود، نگرانی اصلی من و خیلی از دوستانم که 40 تا 50 ساله هستند، هزینه مسکن فرزندانمان است؛ من چهار دختر دارم ، دختر ارشد من سه روز پیش خدمت سربازی اش را شروع کرد؛ همیشه از خودم می پرسم که آیا دخترم در شرایط اقتصادی بهتری زندگی خواهد کرد یا خیر؟ فکر کنم پاسخ به این سوال منفی باشد"
  نتانیاهو گفت: در انتخابات پارلمانی روز سه شنبه (17 مارس ) باز هم به حزب لیکود رای خواهد داد، ولی صحبت های او نشان می دهد که نارضایتی از اوضاع اقتصادی کشور در بین شهروندان اسرائیلی، فراحزبی و گسترده است و به شهرهای بزرگی مانند تل آویو یا حیفا محدود نمی شود.
  این رسانه ادامه داد: بنابر نظرسنجی ها، امسال نیز مانند انتخابات سال 2013، بیشتر رای دهندگان دغدغه اقتصادی دارند و بیش از هرچیز نگران افزایش بی سابقه بهای مسکن و اجاره خانه هستند تا این که بخواهند به بن بست روند صلح با فلسطینی ها یا هشدارهای نتانیاهو درباره برنامه اتمی ایران فکر کنند.
  نظرسنجی ها همچنین حاکیست که به عقیده بسیاری از رای دهندگان، دولت راستگرایی که در 6 سال گذشته اداره امور کشور را در دست داشته  است، مسوول وضعیت کنونی است  
در کابینه ائتلافی بنیامین نتانیاهو، وزارت مسکن در اختیار اوری آریل " از حزب راست افراطی خانه یهودی " قرار گرفت که به گفته منتقدانش به شهرک سازی در اراضی اشغالی فلسطینیان بیشتر از حل مشکل مسکن در داخل سرزمین های اشغالی علاقه دارد. مشکل مسکن، تنها یکی از گلایه های رای دهندگان از دولت کنونی است. روئت آیزنبرک " دختر 28 ساله ساکن بیت المقدس در مصاحبه با بی بی سی گفت، نرخ بالای مالیات  زندگی را دشوار کرده است؛  من کسب و کار خودم را دارم و پول بسیاری به دولت می پردازم ولی در ازای آن خدمات زیادی از دولت دریافت نمی کنم. "
  نطق اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا و هشدارهایش علیه انعقاد توافق با ایران بر رای آیزنبرک اثری نگذاشته است. 
  آیزنبرک افزود: می توانم به شما بگویم صبح ها که از خواب بیدار می شوم به ایران فکر نمی کنم ؛ این طور نیست که همه اسرائیلی ها هر روز صبح که از خواب بیدار می شوند به فکر جنک در غزه یا ایران باشند؛ مردم اینجا کسب و کار خودشان را دارند، زندگی عادی خودشان را دارند، بنابراین موضوع ایران برای مردم عادی مساله مهمی نیست. "
  روئت آیزنبرک آپارتمانی کوچک در مرکز شهر بیت المقدس اجاره کرده که اجاره اش بالا نیست ولی بسیاری از جوانان شاید مانند او خوش شانس نباشند و مجبورند که حتی پس از ازدواج - مدت ها در منزل والدین خود زندگی کنند.
  ایال اوفر" از مدیران گروه غیردولتی هم  در گفت وگو با بی بی سی فارسی  گفت هزینه اجاره یک آپارتمان کوچک یا متوسط در 6- 7 سال گذشته 40 تا 60 درصد بالا رفته است؛ همچنین قیمت مسکن که البته در گذشته مناسب بود، اکنون به حدود 140 برابر حقوق سالانه افراد رسیده است. "
  هفته گذشته هم تجمع ضد دولتی در اعتراض به گرانی ها، در میدان رابین " در تل آویو برگزار شد.


یک شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن